PÄÄKIRJOITUS
5 Juhlavuoden humua
Lehden kustantaja Jarkko Hakola ottaa käsittelyyn Suomen satavuotisjuhlavuoden. Mitä se kenties tuo tullessaan?
AJANKOHTAISTA
10 Uutiskooste
Wake Dynamite voitti Think Ink -kilpailun, Black Friday ja muut tuoreimmat uutiset ja nimitykset.
ILKAN EVANKELIUMI
14 Joulu tuli tänä vuonna etuajassa
Kuluttajien luottamusindikaattorin positiiviset tulokset ovat joululahja printtiteollisuudelle. Ilkka Mattila kertoo miksi.
CASE 1: TUOTTEISTUS
16 Paha poliisi
Jari Parantainen painostaa yrityksiä parempiin tuloksiin tuotteistamalla. Lukemalla tämän jutun tuplaat yrityksesi liikevaihdon.
CASE 2: LANDA
20 Painoalan joulupukki?
Nanopainokoneet ovat puhuttaneet jo useita vuosia. Haastattelimme idean isää Benny Landaa.
CASE 3: DIGITAL SIGNAGE
26 Trendinä digitaaliset näytöt
Digitaalisten mainosnäyttöjen kysyntä kasvaa. Mitkä ovat digital signagen lainalaisuudet, edut ja rajoitteet?
CASE 4: ROADSHOW
30 Markkinoinnin myyntivaikutus
Myyntiprofessori Petri Parvinen ja Graafinen Teollisuus ry ovat kiertäneet Suomea läpi syksyn. Mistä on kyse?
CASE 5: AMBER QURESHI
32 Matemaatikko
Kustannustoimittaja Amber Qureshi on sekä löytänyt että hylännyt Nobel-voittajan. Tapasimme hänet Berliinissä.
CASE 6: TKP PRINT
34 3d-tulostamisesta kasvua
TKP Print hankki Canonilta 3d-tulostimen ja innovoi tuotteita sekä palveluita ennakkoluulottomasti.
CASE 7: VOGUE
36 100 vuotta muotia
Maailman arvostetuin muotilehti Vogue on saavuttanut elegantin 100 vuoden iän.
CASE 8: MEDIAPÄIVÄ
40 Media-alan murros
Mediapäivä veti jälleen yli 400 osallistujaa paikalle. Teemana oli ‘Luo kasvua’. Mitä päivän aikana kuultiin?
Print&Media on Suomen johtava graafisen viestinnän media. Lehti syntyi syyskuussa 2011, kun AGI- ja Painomaailma-lehdet yhdistyivät. Print&Media on myös Graafinen Teollisuus ry:n jäsenlehti. Print&Media esittelee säännöllisesti graafisen viestinnän tuoreimpia trendejä, ilmiöitä, henkilöitä ja teknologioita. Jokaisen numeron alta löydät kyseisen lehden sisällysluettelon.
www.pmlehti.fi