PERSONOINTI
16 Parahin Etunimi Sukunimi
Jeanette Bredstenin artikkeli personoinnista ja sen vaikutuksista markkinointiin.
PERSONOINTI
18 Bodenin personoinnit
Case-esimerkki brittiläisestä postimyyntiyrityksestä kertoo personoinnin tehosta.
YRITYS
20 Studio Unicco tekee kauniit kortit
Annika Gummerus tekee kohopainolla persoonallisia ja kauniita kortteja.
YRITYS
24 Paintek painaa muovikortteja
Kirjapaino Paintek päätti erikoistua muovikorttien painamiseen.
MARKKINOINTI
27 Mobiilista printille kaveri Widespacen Krista Järvinen ja DMP:n Jyrki Narinen käyvät keskustelua markkinoinnin nykyisyydestä ja tulevaisuudesta.
TEEMA: PAINO-OPAS
18 Opas painamiseen
Esittelyssä seitsemän eri tapaa painaa. Opas painotyön ostajalle, jotta sormi ei mene ihan heti suuhun.
TEEMA: PAPERI- JA YMPÄRISTÖOPAS
32 Opas paperiin ja ympäristömerkkeihin
Paperiosiossa kerrotaan paperin ominaisuuksista ja valitsemisesta
painotuotteeseen. Oppaan lopuksi tutustutaan
ympäristömerkkeihin.
ILMIÖ
44 Lehdenjakajat
Alma Manun lehdenjakaja Kanchan Shrestha muutti Kathmandusta Tampereelle opiskelemaan. Lehtien jakaminen on nykyään ammatti muiden joukossa.
VAKIOT
7 Pääkirjoitus
8 Ajankohtaista
50 Alalla tapahtuu
52 Markkinapaikka
56 Mediakortti
58 Seuraavassa numerossa
Print&Media on Suomen johtava graafisen viestinnän media. Lehti syntyi syyskuussa 2011, kun AGI- ja Painomaailma-lehdet yhdistyivät. Print&Media on myös Graafinen Teollisuus ry:n jäsenlehti. Print&Media esittelee säännöllisesti graafisen viestinnän tuoreimpia trendejä, ilmiöitä, henkilöitä ja teknologioita. Jokaisen numeron alta löydät kyseisen lehden sisällysluettelon.
www.pmlehti.fi