Print&Media

2/2018

Huom! Valittuna on arkistonumero. Uusin ilmestynyt numero on 7/2019
  •  
    12 kk määräaikainen digitilaus 72,00 €
  •  
    Irtonumero 9,00 €
  •  
    Aktivoi tilaajatunnus
Tilaus alkaa uusimmasta julkaistusta numerosta 7/2019.
  • Tässä numerossa
  • Tietoa lehdestä
PÄÄKIRJOITUS
7 Messuille uusi startti
Lasse Krogell kehottaa lukijoita verkostoitumaan ja hakemaan uusia ideoita uusilta Sign, Print & Pack -messuilta.

UUTISET
8 Helmikuun uutiskatsaus
Fujifilmin ja Xeroxin yhdistyminen, Punamustan järeä investointi ja kiertokysymyksen vastaajana Granon Tiina Karppinen. Ja muut tärkeimmät uutiset.

ILKAN EVANKELIUMI
20 Käytettävyys ratkaisee verkkokauppasi kohtalon
Ilkka Mattila kokeili kotimaisia painoverkkokauppoja. Kokemukset eivät olleet parasta a-luokkaa. Käyttäjäkokemukseen tulee panostaa enemmän.

PINNALLA
18 GDPR tulee
Haastattelimme Edita Primaa ja kysyimme, miten yritys on varautunut henkilötietojen käsittelyn muutoksiin.

HENKILÖ
22 Elä tasapainoisemmin
Hallinnan tunne erottaa toisistaan parhaan ja paskimman päivän. Pekka Pohjakallio auttaa sinua elämään parempaa elämää.

TEEMA: SIGN, PRINT & PACK

28 Tervemenoa messuille
Ensimmäistä kertaa Suomessa: Sign, Print & Pack -messut. Katso tapahtuman perustiedot.

30 Business-lavan ohjelma
Business-lavalla nähdään peräti 17 puheenvuoroa kahden päivän aikana sekä ensimmäisen päivän kruunaava paneelikeskustelu

32 Creative-lavan ohjelma
Creative-lavan pääkumppanina toimii Adoben sertifioima kouluttajayritys Corellia. Lavalla nostetaan esiin esimerkiksi videotuotantoa ja AR-teknologian mahdollisuuksia.

34 Hallikartta ja vinkit
Messujen pohjakartta ja tietoa muun muassa Hexis The Battle -teippauskilpailusta ja Fespan autoteippauskilpailusta.

36 Tuomarin odotukset
Samiteippi Oy:n Sami Lindström toimii Fespan autoteippauskilpailun päätuomarina. Haastattelimme Samia viidellä pikakysymyksellä.

38 Näytteilleasettajat
Mitä messujen näytteilleasettajat aikovat Messukeskuksessa esitellä? Lue ja bongaa vierailtavat osastosi.

ILMIÖ
52 Milleniaalit muuttavat printtiä
HP järjesti helmikuussa massiivisen asiakastapahtuman Israelissa. Tapahtuma avasi silmiä brändien ja nuorten kuluttajien suhteesta printtiin.

ALALLA TAPAHTUU
54 Toukokuussa lisää tapahtumia
Alalla tapahtuu jälleen toukokuussa, kun Fespa-messut pärähtävät käyntiin Berliinissä ja Pulpaper/Pactec Helsingissä.

TESTI
57 Tärkeä päivitys
Miten suoriutuu testistä Konica Minoltan uusi AccurioPress C6085/C6100?

PACKNEWS
52 Kuluttajatestaus kunniaan
Toimittaja Reino Lantto syventyi pakkausten kuluttajatestaukseen, joka on lisääntymässä koko ajan. Mukana myös tuoreet pakkausalan uutiset.
Print&Media on Suomen johtava graafisen viestinnän media. Lehti syntyi syyskuussa 2011, kun AGI- ja Painomaailma-lehdet yhdistyivät. Print&Media on myös Graafinen Teollisuus ry:n jäsenlehti. Print&Media esittelee säännöllisesti graafisen viestinnän tuoreimpia trendejä, ilmiöitä, henkilöitä ja teknologioita. Jokaisen numeron alta löydät kyseisen lehden sisällysluettelon.

www.pmlehti.fi

Arkistonumerot

  • 7/2019
  • 6/2019
  • 5/2019
  • 4/2019
  • 3/2019
  • 2/2019
  • 1/2019
  • 8/2018
  • 7/2018
  • 6/2018
  • 5/2018
  • 4/2018
  • 3/2018
  • 2/2018
  • 1/2018
  • 8/2017
  • 7/2017
  • 6/2017
  • 5/2017
  • 4/2017
  • 3/2017
  • 2/2017
  • 1/2017
  • 8/2016
  • 7/2016
  • 6/2016
  • 5/2016
  • kesäextra/2016
  • 4/2016
  • 3/2016
  • 2/2016
  • 1/2016
  • 8/2015
  • 7/2015
  • 6/2015
  • 5/2015
  • kesäextra/2015
  • 4/2015
  • 3/2015
  • 2/2015
  • 1/2015
  • 8/2014
  • 7/2014
  • 6/2014
  • 5/2014
  • 4/2014
  • 3/2014
  • 2/2014
  • 1/2014
  • 9/2013
  • 8/2013
  • 7/2013
  • 6/2013
  • 5/2013
  • 4/2013
  • 3/2013
  • 2/2013
  • 1/2013
  • 10/2012
  • 9/2012
  • 8/2012
  • 7/2012
  • 6/2012
  • 5/2012
  • 4 (drupa-liitelehti)/2012
  • 4/2012
  • 3/2012
  • 2/2012
  • 1/2012
  • 4/2011
  • 3/2011
  • 2/2011
  • 1/2011