Print&Media

4/2016

Huom! Valittuna on arkistonumero. Uusin ilmestynyt numero on 7/2019
  •  
    12 kk määräaikainen digitilaus 72,00 €
  •  
    Irtonumero 9,00 3,60 €
  •  
    Aktivoi tilaajatunnus
Tilaus alkaa uusimmasta julkaistusta numerosta 7/2019.
  • Tässä numerossa
  • Tietoa lehdestä
PÄÄKIRJOITUS
7 Investointiaalto luvassa??
Päätoimittaja Lasse Krogellin käsittelyssä maailman suurin graafisen alan tapahtuma, Drupa-messut. Kommentoijana Janne Tilli, Xerox.

UUTISET
8 Toukokuun uutiskatsaus
Uutisten otsikoissa Sanoman varhaisjakelukokeilu, Financial Timesin painattaminen Turengissa, KSF Median luopuminen painostaan, Lönnbergin omistusmuutos jne.

ILKAN EVANKELIUMI
16 Näin roolitat myyntisi, osa 3
Tulevaisuuden ratkaisumyyjä on myynnin kasvun moottori. Mitä häneltä vaaditaan? Evankelista Ilkka Mattila kertoo.

HAASTATTELU
18 Vientituotteena suomalainen myynti?
Kovassa nousukiidossa olevan Rainmakerin myyntijohtaja Jani Piipari tietää, mikä myynnissä useimmiten toimii tai takkuaa.

HENKILÖ
20 Pelinrakentaja Sari
HJK:n markkinointijohtaja Sari Mikkonen-Mannilan tehtävänä on täyttää stadion. Hän on onnistunut tehtävässään hyvin.

TEEMA: DRUPA 2016 -MESSUT

26 Tietoa messuista
Perustiedot ja ennakkoanalyysi Düsseldorfin Drupa 2016 -messuista.

30 Drupa numeroina
Tiesitkö, että Drupassa on 23 jalkapallokentän verran messuosastoja. Mukana myös muut messufaktat, esimerkiksi suurimmat messuosastot -listaus.

32 Messujen oheisohjelma
Osastojen kiertelyn ohella Drupa tarjoaa mielenkiintoista oheissisältöä. Kokosimme muutaman tärpin.

33 Menossa messuille -haastattelut
Drupaan on lähdössä jälleen satamäärin myös suomalaiskävijöitä. Haastattelimme kolmea heistä: Johanna Starck, Petri Veilo ja Jaakko Raukola.

34 Halliesittelyt
Drupassa on yhteensä 19 hallia. Jotta et hukkaisi aikaa turhaan haahuiluun, esittelemme jokaisen hallin tärkeimmät näytteilleasettajat.

ILMIÖ
62 Värien rooli myymälämarkkinoinnissa
Kysyimme kolmelta brändiltä (Fiskars, Elvari Korut ja Fazer), miten he hyödyntävät värejä myymälämarkkinoinnissa.

TOTEUTUS
66 Viini-lehden monikanavasuora
Viini-lehti toteutti tilauskampanjan, jonka tuloksena saatiin roppakaupalla uusia tilauksia.

ALALLA TAPAHTUU
50 3d-messujen debyytti Suomessa
Print&Media vieraili Suomen ensimmäisillä 3d-tulostuksen messuilla. Mukana myös Vuoden huiput, Think Ink -kilpailun finalistit jne.

TESTI
73 Jättiläinen suurkuvatuotantoon
Testissä tällä kertaa järeä tasotulostin HP Scitex 11000.

PACKNEWS
76 Pakkausalan uutiset, vol 2
Eero Aarnio mukana Starcken viimeistelemissä lakupakkauksissa, Flexolahti yhteistyöhön X-Riten kanssa ja Stora Enson pakkauskilpailun voittajat julki.
Print&Media on Suomen johtava graafisen viestinnän media. Lehti syntyi syyskuussa 2011, kun AGI- ja Painomaailma-lehdet yhdistyivät. Print&Media on myös Graafinen Teollisuus ry:n jäsenlehti. Print&Media esittelee säännöllisesti graafisen viestinnän tuoreimpia trendejä, ilmiöitä, henkilöitä ja teknologioita. Jokaisen numeron alta löydät kyseisen lehden sisällysluettelon.

www.pmlehti.fi

Arkistonumerot

  • 7/2019
  • 6/2019
  • 5/2019
  • 4/2019
  • 3/2019
  • 2/2019
  • 1/2019
  • 8/2018
  • 7/2018
  • 6/2018
  • 5/2018
  • 4/2018
  • 3/2018
  • 2/2018
  • 1/2018
  • 8/2017
  • 7/2017
  • 6/2017
  • 5/2017
  • 4/2017
  • 3/2017
  • 2/2017
  • 1/2017
  • 8/2016
  • 7/2016
  • 6/2016
  • 5/2016
  • kesäextra/2016
  • 4/2016
  • 3/2016
  • 2/2016
  • 1/2016
  • 8/2015
  • 7/2015
  • 6/2015
  • 5/2015
  • kesäextra/2015
  • 4/2015
  • 3/2015
  • 2/2015
  • 1/2015
  • 8/2014
  • 7/2014
  • 6/2014
  • 5/2014
  • 4/2014
  • 3/2014
  • 2/2014
  • 1/2014
  • 9/2013
  • 8/2013
  • 7/2013
  • 6/2013
  • 5/2013
  • 4/2013
  • 3/2013
  • 2/2013
  • 1/2013
  • 10/2012
  • 9/2012
  • 8/2012
  • 7/2012
  • 6/2012
  • 5/2012
  • 4 (drupa-liitelehti)/2012
  • 4/2012
  • 3/2012
  • 2/2012
  • 1/2012
  • 4/2011
  • 3/2011
  • 2/2011
  • 1/2011