Print&Media

4/2018

Huom! Valittuna on arkistonumero. Uusin ilmestynyt numero on 7/2019
  •  
    12 kk määräaikainen digitilaus 72,00 €
  •  
    Irtonumero 9,00 €
  •  
    Aktivoi tilaajatunnus
Tilaus alkaa uusimmasta julkaistusta numerosta 7/2019.
  • Tässä numerossa
  • Tietoa lehdestä
PÄÄKIRJOITUS
5 Luovuutta voi oppia
Jarkko Hakola pohtii luovuuden metsästämistä aikuisiällä. Sen löytämiseen löytyy keinoja.

AJANKOHTAISTA
8 Toukokuun uutiskatsaus
Mitä kuultiin Xeroxin isossa Partner Forum -tilaisuudessa. Entä mitkä tuotteet saivat himoitut EDP-palkinnot?

ILKAN EVANKELIUMI
14 Myynti kuuluu kaikille!
Kaikki eivät ole hyviä kaikessa, mutta myynti koskettaa yrityksen jokaista työntekijää. Ilkka Mattila kertoo perusperiaatteet toimivasta organisaatiosta.

CASE 1: LEAN
16 Virtaus
Otavan Kirjapaino tavoittelee lean-menetelmien avulla töiden sujuvampaa etenemistä eli virtausta.

CASE 2: TUOTANNON AUTOMAATIO
20 Missä mennään?
Tuotanto tai laajemminkin liiketoiminta automatisoituu alalla kuin alalla. Haastattelimme neljää erilaista painotuotannon yritystä.

CASE 3: JOUSTOPAKKAUKSET
24 Joustavaa pakkaamista Joustopakkaukset ovat kuluttajalle käteviä ja pakkaajalle taloudellisia. Niitä käytetään yhä enemmän erityisesti elintarvikkeissa.

CASE 4: TYÖNKULKU
28 Ongelmia työnkulussa?
Työnkulku ajatellaan monessa yrityksessä liian suppeasti. Ajattele yrityksesi kaikkia prosesseja, ei vain tuotantoa.

CASE 5: BREWCATS
30 Kännissä ja läpällä
Brewcats panee olutta, mutta ei ole panimo. Toiminta perustuu markkinointiin, mutta markkinointibudjetti on ohut kuin kengännauha.

CASE 6: ARILYN
34 Onko AR seuraava massamedia?
Joko AR on koko kansan teknologiaa ja miten suomalainen yritys aikoo taklata amerikkalaiset teknologiajätit jaloistaan?

CASE 7: MUOVITTOMUUS
36 Kerää, kierrätä ja korvaa
Mitä "ilkeälle" muoville pitäisi tehdä? Asiaan etsivät ratkaisua VTT:n Ali Harlin ja Kotkamillsin Markku Hämäläinen.

CASE 8: DIGIARENA HELSINKI
42 Digihikeä Messukeskuksessa
Onko kaikki markkinointi kohta digitaalista? Messukeskuksessa järjestetty DigiArenaHelsinki tarjoili uudenlaisia työkaluja ja näkökulmia.

MESSURAPORTTI
45 Sisustus-Fespa
Berliinin Fespa-messut eivät tuoneet mitään mullistavaa uutta, mutta trendejä sitäkin enemmän. Yksi niistä oli sisustus. Tsekkaa myös messujen 10 löytöä.
Print&Media on Suomen johtava graafisen viestinnän media. Lehti syntyi syyskuussa 2011, kun AGI- ja Painomaailma-lehdet yhdistyivät. Print&Media on myös Graafinen Teollisuus ry:n jäsenlehti. Print&Media esittelee säännöllisesti graafisen viestinnän tuoreimpia trendejä, ilmiöitä, henkilöitä ja teknologioita. Jokaisen numeron alta löydät kyseisen lehden sisällysluettelon.

www.pmlehti.fi

Arkistonumerot

  • 7/2019
  • 6/2019
  • 5/2019
  • 4/2019
  • 3/2019
  • 2/2019
  • 1/2019
  • 8/2018
  • 7/2018
  • 6/2018
  • 5/2018
  • 4/2018
  • 3/2018
  • 2/2018
  • 1/2018
  • 8/2017
  • 7/2017
  • 6/2017
  • 5/2017
  • 4/2017
  • 3/2017
  • 2/2017
  • 1/2017
  • 8/2016
  • 7/2016
  • 6/2016
  • 5/2016
  • kesäextra/2016
  • 4/2016
  • 3/2016
  • 2/2016
  • 1/2016
  • 8/2015
  • 7/2015
  • 6/2015
  • 5/2015
  • kesäextra/2015
  • 4/2015
  • 3/2015
  • 2/2015
  • 1/2015
  • 8/2014
  • 7/2014
  • 6/2014
  • 5/2014
  • 4/2014
  • 3/2014
  • 2/2014
  • 1/2014
  • 9/2013
  • 8/2013
  • 7/2013
  • 6/2013
  • 5/2013
  • 4/2013
  • 3/2013
  • 2/2013
  • 1/2013
  • 10/2012
  • 9/2012
  • 8/2012
  • 7/2012
  • 6/2012
  • 5/2012
  • 4 (drupa-liitelehti)/2012
  • 4/2012
  • 3/2012
  • 2/2012
  • 1/2012
  • 4/2011
  • 3/2011
  • 2/2011
  • 1/2011