Print&Media

8/2019

Huom! Valittuna on arkistonumero. Uusin ilmestynyt numero on 2/2023
  •  
    12 kk jatkuva digitilaus 72,00 €Uutta
  •  
    12 kk määräaikainen digitilaus 72,00 €
  •  
    Irtonumero 9,00 4,50 €
  •  
    Aktivoi tilaajatunnus
Tilaus alkaa uusimmasta julkaistusta numerosta 2/2023.
  • Tässä numerossa
  • Tietoa lehdestä
PÄÄKIRJOITUS
5 Jakelu remonttiin
Jarkko Hakola pohtii Postin tilannetta. Selvää on, että muutoksia on edessä.

AJANKOHTAISTA
10 Loppuvuoden uutiskatsaus
Metsäteollisuuden iso hanke, Punamustan strategia, Ilkan ja Pohjalaisen yhdistyminen ja muita uutisia.

SIGN, PRINT & PACK
16 Kolme kuukautta messuihin
Toista kertaa Suomessa järjestettävien Sign, Print & Pack -messujen ovet avataan Helsingin Messukeskuksessa 11.–12.3.2020.

CASE 1: POSTI
18 Painetta Postissa
Postin hinnankorotukset kurittavat paperimediaa. Samalla jakelupalveluiden laatu on
heikentynyt. Onko paikallaan jakelupalveluiden täysremontti? Haastattelussa Medialiiton Jukka Holmberg ja Punamustan Markku Molenius.

CASE 2: SISUSTUSKALVOT
24 Pinnat uusiksi
Toimitilan ankea yleisilme kielii korjaustarpeesta, mutta remontin kustannukset hirvittävät. Vaihtoehtoinen ratkaisu remontille on sisustuskalvot.

CASE 3: AUTOMAATIO
28 Kuka hoitaisi liidin?
Vastauksen tulisi olla automaatio, ainakin niin pitkään kunnes liidistä tulee myyntivalmis. Miten voisit markkinoinnin ja myynnin automaation avulla parantaa myyntiputkeasi?

CASE 4: KAUPPAKESKUSMARKKINOINTI
32 Kauppakeskusten maa
Pimeys ja kylmyys ajavat ihmiset sisätiloihin, joissa harvaan asuttu Suomen kansa viettää
aikaa. Mitä tapahtuu, kun kauppakeskusten määrä kasvaa, mutta ihmiset lähtevät yhä harvemmin ostoksille?

CASE 5: PAKKAUSSUUNNITTELU
34 Avataan tästä
Nykyaikainen pakkaussuunnittelu on olennainen osa brändin rakennusta ja tuotekehitystä. Pakkaus on käyttöliittymä tuotteeseen. Haastattelussa Markus Joutsela.

CASE 6: PRINTTIMARKKINAT
38 Printin top25-markkinat
Amerikkalaisen markkinakatsauksen mukaan eniten kasvua USA:n painotaloille tuovat kannabiksen myynnin vauhdittama lääkeala ja terveydenhoitoala.
Print&Media on Suomen johtava graafisen viestinnän media. Lehti syntyi syyskuussa 2011, kun AGI- ja Painomaailma-lehdet yhdistyivät. Print&Media on myös Graafinen Teollisuus ry:n jäsenlehti. Print&Media esittelee säännöllisesti graafisen viestinnän tuoreimpia trendejä, ilmiöitä, henkilöitä ja teknologioita. Jokaisen numeron alta löydät kyseisen lehden sisällysluettelon.

www.pmlehti.fi

Arkistonumerot

  • 2/2023
  • 1/2023
  • 6/2022
  • 5/2022
  • 4/2022
  • 3/2022
  • 2/2022
  • 1/2022
  • 7-8/2021
  • 6/2021
  • 5/2021
  • 4/2021
  • 3/2021
  • 2/2021
  • 1/2021
  • 8/2020
  • 7/2020
  • 5-6/2020
  • 3-4/2020
  • 2/2020
  • 1/2020
  • 8/2019
  • 7/2019
  • 6/2019
  • 5/2019
  • 4/2019
  • 3/2019
  • 2/2019
  • 1/2019
  • 8/2018
  • 7/2018
  • 6/2018
  • 5/2018
  • 4/2018
  • 3/2018
  • 2/2018
  • 1/2018
  • 8/2017
  • 7/2017
  • 6/2017
  • 5/2017
  • 4/2017
  • 3/2017
  • 2/2017
  • 1/2017
  • 8/2016
  • 7/2016
  • 6/2016
  • 5/2016
  • kesäextra/2016
  • 4/2016
  • 3/2016
  • 2/2016
  • 1/2016
  • 8/2015
  • 7/2015
  • 6/2015
  • 5/2015
  • kesäextra/2015
  • 4/2015
  • 3/2015
  • 2/2015
  • 1/2015
  • 8/2014
  • 7/2014
  • 6/2014
  • 5/2014
  • 4/2014
  • 3/2014
  • 2/2014
  • 1/2014
  • 9/2013
  • 8/2013
  • 7/2013
  • 6/2013
  • 5/2013
  • 4/2013
  • 3/2013
  • 2/2013
  • 1/2013
  • 10/2012
  • 9/2012
  • 8/2012
  • 7/2012
  • 6/2012
  • 5/2012
  • 4 (drupa-liitelehti)/2012
  • 4/2012
  • 3/2012
  • 2/2012
  • 1/2012
  • 4/2011
  • 3/2011
  • 2/2011
  • 1/2011