Print&Media

2/2022

Huom! Valittuna on arkistonumero. Uusin ilmestynyt numero on 3/2024
  •  
    12 kk jatkuva digitilaus 72,00 €Uutta
  •  
    12 kk määräaikainen digitilaus 80,00 €
  •  
    Irtonumero 10,00 €
  •  
    Aktivoi tilaajatunnus
Tilaus alkaa uusimmasta julkaistusta numerosta 3/2024.
  • Tässä numerossa
  • Tietoa lehdestä
PÄÄKIRJOITUS
Mitä parhainta heimoutumista
Mitä olisi jalkapallonpelaaja ilman joukkuetta tai yritys ilman asiakkaita? Entä mitä olisi ala ilman sille suunnattuja messuja? Näin pohtii Jarkko Hakola pääkirjoituksessaan.

UUTISET
Uutiskatsaus 2022 maalis-huhtikuulta
Sota myllertää metsäteollisuuden markkinoita, UPM:n lakko loppui pitkään sopimukseen, Vuoden Huiput palkittiin ja muut uutiskatsauksen uutiset.

PINNALLA
Punamusta osti Coloron
Keskittyminen jatkuu ja keskisuurten painotalojen määrä vähenee. Onko suunta väistämätön?

ILKAN EVANKELIUMII
Carpe diem
Ilkka Mattila kertoo omakohtaisia ja tuoreita kokemuksia yrityskaupasta.

OHJELMISTOVINKKI
Parempaa tavutusta InDesignilla
Tiesitkö, että InDesignin tavutusta voi opettaa? Juha Laamanen kertoo miten.

HENKILÖ
Pikku juttu, onnistuu
Kaarinalainen triplayrittäjä Johanna Saarinen omistaa painotalon, kustantamon ja koruyrityksen.

TEEMA: SIGN,PRINT & PROMOTION
- Tietoa messuista
-Kartta ja näytteilleasettajalista
- Kohtaamisten merkitys
- Seminaariohjelma
- Print Park ja teippauskilpailu
- Esittelyssä kaikki näytteilleasettajat

ILMIÖ
Kriisit tiivistävät toimitusketjuja
Koronapandemia ja muut viime aikojen kriisit ovat pakottaneet yritykset tutkimaan toimitusketjujaan.

USKALLA EROTTUA
Visuaalisen viestinnän trendit
Nyt kuvapankkeihin kannattaa sukeltaa hakusanoilla surrealism, dystopia, art ja digital flowers. Lue miksi.

TEKIJÄ
Aina oppii jotain uutta
Tekijä-haastattelussa on tällä kertaa Jenni Laine.

ALALLA TAPAHTUU
Mitä on tapahtunut ja tapahtuu?
Fespa-messut Berliinissä, Suomalaiset valmiina messuilemaan ja vuoden kaunein kirja.
Print&Media on Suomen johtava graafisen ja visuaalisen viestinnän ammattimedia. Kuusi kertaa vuodessa ilmestyvästä Print&Media-lehdestä saat runsaasti tietoa graafisen ja visuaalisen viestinnän alalta sekä pakkausalalta. Esittelemme uusia trendejä ja ilmiöitä sekä seuraamme teknologista kehitystä. Lehdestämme löydät myös tuoreimmat uutiset, henkilö- ja asiantuntijahaastattelut sekä paljon muuta!

Lukijoitamme ovat painot, mainostoimistot, graafiset suunnittelijat, painotuotteita ostavat brändit, visuaalisen viestinnän parissa työskentelevät ammattilaiset sekä graafisen alan laitetoimittajat ja oppilaitokset.

Voit ostaa minkä tahansa arkistossa näkyvän Print&Media-lehden näköislehden. Jokaisen numeron alta löydät kyseisen lehden sisällysluettelon.

Lehti syntyi syyskuussa 2011, kun AGI- ja Painomaailma-lehdet yhdistyivät. Print&Media on myös Graafinen Teollisuus ry:n jäsenlehti sekä Aikakausmedian jäsen.

www.pmlehti.fi

Arkistonumerot

  • 3/2024
  • 2/2024
  • 1/2024
  • 6/2023
  • 5/2023
  • 4/2023
  • 3/2023
  • 2/2023
  • 1/2023
  • 6/2022
  • 5/2022
  • 4/2022
  • 3/2022
  • 2/2022
  • 1/2022
  • 7-8/2021
  • 6/2021
  • 5/2021
  • 4/2021
  • 3/2021
  • 2/2021
  • 1/2021
  • 8/2020
  • 7/2020
  • 5-6/2020
  • 3-4/2020
  • 2/2020
  • 1/2020
  • 8/2019
  • 7/2019
  • 6/2019
  • 5/2019
  • 4/2019
  • 3/2019
  • 2/2019
  • 1/2019
  • 8/2018
  • 7/2018
  • 6/2018
  • 5/2018
  • 4/2018
  • 3/2018
  • 2/2018
  • 1/2018
  • 8/2017
  • 7/2017
  • 6/2017
  • 5/2017
  • 4/2017
  • 3/2017
  • 2/2017
  • 1/2017
  • 8/2016
  • 7/2016
  • 6/2016
  • 5/2016
  • kesäextra/2016
  • 4/2016
  • 3/2016
  • 2/2016
  • 1/2016
  • 8/2015
  • 7/2015
  • 6/2015
  • 5/2015
  • kesäextra/2015
  • 4/2015
  • 3/2015
  • 2/2015
  • 1/2015
  • 8/2014
  • 7/2014
  • 6/2014
  • 5/2014
  • 4/2014
  • 3/2014
  • 2/2014
  • 1/2014
  • 9/2013
  • 8/2013
  • 7/2013
  • 6/2013
  • 5/2013
  • 4/2013
  • 3/2013
  • 2/2013
  • 1/2013
  • 10/2012
  • 9/2012
  • 8/2012
  • 7/2012
  • 6/2012
  • 5/2012
  • 4 (drupa-liitelehti)/2012
  • 4/2012
  • 3/2012
  • 2/2012
  • 1/2012
  • 4/2011
  • 3/2011
  • 2/2011
  • 1/2011