Print&Media

4/2021

  •  
    12 kk jatkuva digitilaus 72,00 €Uutta
  •  
    12 kk määräaikainen digitilaus 72,00 €
  •  
    Irtonumero 9,00 €
  •  
    Aktivoi tilaajatunnus
  • Tässä numerossa
  • Tietoa lehdestä
HUOM! Lehden kannessa nähdään kansikisan voittatyö. Katso kansikisan osallistujatyöt ja lue kisan voittajan haastattelu tästä: https://pmlehti.fi/artikkelipoiminnat/kansikisa/


PÄÄKIRJOITUS
05 Kaikkien aikojen kesä?
Jarkko Hakola kirjoittaa kuumasta aiheesta eli Suomen kesästä, josta povataan kaikkien aikojen kotimaista matkailukesää. Nyt on aika markkinoida palvelujaan!

UUTISET
08 Toukokuun ajankohtaiset
Fenix Sign ja Arazzo saivat uudet omistajat. Pisa-tutkimuksen mukaan painetun sanan lukeminen lisää lukutaitoa ja paperipostia luetaan entistä tarkemmin. Entä johtaako Norjan rekkaralli lisäveroihin?

CASE 1: KANSIKISA
16 Kansien kauneutta
Print&Median kansikisa keräsi jopa 45 erilaista kansiehdotusta tämän lehden kanneksi. Katso upeat luomukset ja lue voittajan mietteet.

CASE 2: KORONAN JÄLKEEN
22 Mitä kannattaisi tehdä nyt?
Mikä on muuttunut? Onko verkkokauppa must-have? Mitä trendejä pitäisi huomioida? Vastauksia kysymyksiin antaa Ilkka Mattila.

CASE 3: MENESTYSTARINAT
26 Korona-ajan menestystarinoita
Haastattelimme suoramarkkinoinnin tekijää, etikettien painajaa ja monipuolista tulostajaa. Lääkkeitä lamaan on löytynyt oman toiminnan kehittämisestä ja hyvin erilaisilta markkinoilta.

CASE 4: AINEISTONHALLINTA
30 Aineistot hallintaan
Kehittyneiden aineistonhallintapalvelujen suosio kasvaa graafisella alalla. Yhä useammat asiakkaat käyttävät niitä digitaalisten tuotetietojen ja mediatietojen hallintaan.

CASE 5: PAINETUT AURINKOPANEELIT
32 Printattua huomisen energiaa
Kehitteillä olevat innovaatiot ovat mullistamassa aurinkopaneelien tuotantoa. Ohuita ja elastisia kennoja voidaan valmistaa painokoneilla.

CASE 6: REKRYTOINTI
36 Kasvu on päätös
Kun yritys hakee muutosta, on rekrytointi yksi ratkaisuista. Miten rekrytoit 2021 ja mitä vaihtoehtoja kasvun tueksi löytyy?

CASE 7: DIGITAL WORKPLACE
38 Työympäristön muutos
Digitaalisen työympäristön ratkaisut helpottavat työntekijöiden ja asiakkaiden arkea. Harvassa työpaikassa digitaalista työtä kuitenkaan johdetaan, vaikka työkalut olisivat olemassa.

CASE 8: MARKKINOINTI
42 Markkinointiin paukkuja nyt!
Mitä tapahtuu markkinassa, kun odottamaton kahden vuoden pandemiahäirikkö sekoittaa totaalisesti pakan? Aktiiviset markkinointihenkiset yritykset ovat vahvoilla.
Print&Media on Suomen johtava graafisen viestinnän media. Lehti syntyi syyskuussa 2011, kun AGI- ja Painomaailma-lehdet yhdistyivät. Print&Media on myös Graafinen Teollisuus ry:n jäsenlehti. Print&Media esittelee säännöllisesti graafisen viestinnän tuoreimpia trendejä, ilmiöitä, henkilöitä ja teknologioita. Jokaisen numeron alta löydät kyseisen lehden sisällysluettelon.

www.pmlehti.fi

Arkistonumerot

  • 4/2021
  • 3/2021
  • 2/2021
  • 1/2021
  • 8/2020
  • 7/2020
  • 5-6/2020
  • 3-4/2020
  • 2/2020
  • 1/2020
  • 8/2019
  • 7/2019
  • 6/2019
  • 5/2019
  • 4/2019
  • 3/2019
  • 2/2019
  • 1/2019
  • 8/2018
  • 7/2018
  • 6/2018
  • 5/2018
  • 4/2018
  • 3/2018
  • 2/2018
  • 1/2018
  • 8/2017
  • 7/2017
  • 6/2017
  • 5/2017
  • 4/2017
  • 3/2017
  • 2/2017
  • 1/2017
  • 8/2016
  • 7/2016
  • 6/2016
  • 5/2016
  • kesäextra/2016
  • 4/2016
  • 3/2016
  • 2/2016
  • 1/2016
  • 8/2015
  • 7/2015
  • 6/2015
  • 5/2015
  • kesäextra/2015
  • 4/2015
  • 3/2015
  • 2/2015
  • 1/2015
  • 8/2014
  • 7/2014
  • 6/2014
  • 5/2014
  • 4/2014
  • 3/2014
  • 2/2014
  • 1/2014
  • 9/2013
  • 8/2013
  • 7/2013
  • 6/2013
  • 5/2013
  • 4/2013
  • 3/2013
  • 2/2013
  • 1/2013
  • 10/2012
  • 9/2012
  • 8/2012
  • 7/2012
  • 6/2012
  • 5/2012
  • 4 (drupa-liitelehti)/2012
  • 4/2012
  • 3/2012
  • 2/2012
  • 1/2012
  • 4/2011
  • 3/2011
  • 2/2011
  • 1/2011