Esikatselu

kesäextra/2016

Print&Media

kesäextra/2016

Huom! Valittuna on arkistonumero. Uusin ilmestynyt numero on 7/2019
  •  
    12 kk määräaikainen digitilaus 72,00 €
  •  
    Irtonumero 9,00 3,60 €
  •  
    Aktivoi tilaajatunnus
Tilaus alkaa uusimmasta julkaistusta numerosta 7/2019.
  • Tässä numerossa
  • Tietoa lehdestä
PÄÄKIRJOITUS
5 Sähköä ilmassa
Lehden kustantaja Jarkko Hakola kertoo erikoislaatuisen Kesäextra-numeron sisällöstä ja tuotantotavasta.

CASE 1: KIRJA
8 Kirjan tulevaisuus
Painettu kirja uudistuu, mutta säilyttää asemansa ainakin seuraavat 500 vuotta.

ILKAN EVANKELIUMI
14 Näin roolitat myyntisi, osa 4
Lisäarvomyyjä on kolmesta myyjäroolista printtialalla harvimmin tavattu. Ilkka Mattila kertoo lisäarvomyyjän toimintatavoista.

CASE 2: PRINTTITROKARIT
16 Hyh hys!
Trokari, välistävetäjä ja syöpäläinen. Siinä muutamia print management -toimijoille kuultuja nimityksiä.

CASE 3: REKOLAN PANIMO
20 Etiketti kuin graffiti
Rekolan Panimossa suhisee ja kuohuu, kun olutta pannaan sydämellä ja intohimolla Fiskarsissa.

CASE 4: RIO 2016
22 Printin juhlaa Riossa
Olympialaiset ovat myös printin juhlaa. Kisaturisteille painetaan miljoonia pääsylippuja ja suunnitellaan erilaisia oheistuotteita.

CASE 5: KANSAINVÄLISTYMINEN
26 Maailmalle mars
Ulkomaille voi mennä muutenkin kuin lomalle. Selvitimme kuinka yritys voi kansainvälistyä.

CASE 6: MIKEBON
32 Tekstiilejä ja rallia
Helsinkiläinen Mikebon dominoi lahja- ja matkamuistomarkkinoita. Kaikki lähti ralliharrastuksesta.

CASE 7: FLYERALARM
34 Painava ohjelmistotalo
Saksalainen Flyeralarm on yksi Euroopan suurimmista online-painoista. Vierailimme Flyeralarmin Berliinin konttorilla.

CASE 8: POESIA
38 Runous on elämäntapa
Osuuskunta Poesia kustantaa runokirjoja ja etsii tapoja elää marginaalissa.

MESSURAPORTTI DRUPA 2016
40 Drupassa oli hubaa
Print&Median messuraportissa on jopa 50 kuvaa. Kaksi messuteemaa nousivat yli muiden. Pakkaustuotanto digitalisoituu hurjaa vauhtia ja valmistajien väliset kumppanuudet lisääntyvät.

* Tämän numeron painettu versio painettiin digitaalisella painokoneella ja vastaanottajan nimi- ja postitoimipaikkatietoja käytettiin personointiin)
Print&Media on Suomen johtava graafisen viestinnän media. Lehti syntyi syyskuussa 2011, kun AGI- ja Painomaailma-lehdet yhdistyivät. Print&Media on myös Graafinen Teollisuus ry:n jäsenlehti. Print&Media esittelee säännöllisesti graafisen viestinnän tuoreimpia trendejä, ilmiöitä, henkilöitä ja teknologioita. Jokaisen numeron alta löydät kyseisen lehden sisällysluettelon.

www.pmlehti.fi

Arkistonumerot

  • 7/2019
  • 6/2019
  • 5/2019
  • 4/2019
  • 3/2019
  • 2/2019
  • 1/2019
  • 8/2018
  • 7/2018
  • 6/2018
  • 5/2018
  • 4/2018
  • 3/2018
  • 2/2018
  • 1/2018
  • 8/2017
  • 7/2017
  • 6/2017
  • 5/2017
  • 4/2017
  • 3/2017
  • 2/2017
  • 1/2017
  • 8/2016
  • 7/2016
  • 6/2016
  • 5/2016
  • kesäextra/2016
  • 4/2016
  • 3/2016
  • 2/2016
  • 1/2016
  • 8/2015
  • 7/2015
  • 6/2015
  • 5/2015
  • kesäextra/2015
  • 4/2015
  • 3/2015
  • 2/2015
  • 1/2015
  • 8/2014
  • 7/2014
  • 6/2014
  • 5/2014
  • 4/2014
  • 3/2014
  • 2/2014
  • 1/2014
  • 9/2013
  • 8/2013
  • 7/2013
  • 6/2013
  • 5/2013
  • 4/2013
  • 3/2013
  • 2/2013
  • 1/2013
  • 10/2012
  • 9/2012
  • 8/2012
  • 7/2012
  • 6/2012
  • 5/2012
  • 4 (drupa-liitelehti)/2012
  • 4/2012
  • 3/2012
  • 2/2012
  • 1/2012
  • 4/2011
  • 3/2011
  • 2/2011
  • 1/2011