Esikatselu
8/2018
Osta digilehti 5,00 €
JULKAISTU 05.12.2018
Print&Media
8/2018
Print&Media on Suomen johtava graafisen ja visuaalisen viestinnän ammattimedia. Kuusi kertaa vuodessa ilmestyvästä Print&Media-lehdestä saat runsaasti tietoa graafisen ja visuaalisen viestinnän alalta sekä pakkausalalta. Esittelemme uusia trendejä ja ilmiöitä sekä seuraamme teknologista kehitystä. Lehdestämme löydät myös tuoreimmat uutiset, henkilö- ja asiantuntijahaastattelut sekä paljon muuta!

Lukijoitamme ovat painot, mainostoimistot, graafiset suunnittelijat, painotuotteita ostavat brändit, visuaalisen viestinnän parissa työskentelevät ammattilaiset sekä graafisen alan laitetoimittajat ja oppilaitokset.

Voit ostaa minkä tahansa arkistossa näkyvän Print&Media-lehden näköislehden. Jokaisen numeron alta löydät kyseisen lehden sisällysluettelon.

Lehti syntyi syyskuussa 2011, kun AGI- ja Painomaailma-lehdet yhdistyivät. Print&Media on myös Graafinen Teollisuus ry:n jäsenlehti sekä Aikakausmedian jäsen.

www.pmlehti.fi

TILAA DIGILEHTI

  • Digilehden irtonumero 9,00 € 5,00 €
  • 12 kk määräaikainen digitilaus 80,00 €
Osta

Tässä numerossa mm.

Sisällysluettelo Joulunumero 2018

PÄÄKIRJOITUS
Totaalista dominointia
Jarkko Hakola tuo esiin muun muassa lehden kansijutussa esiintyvän Fazerin sinisen vahvan markkina-aseman.

AJANKOHTAISTA
Marraskuun uutiskatsaus
Raportti marraskuisesta Talousaamu-seminaarista, uusi Think Ink -kilpailun
Näytä lisää...
voittaja sekä muut tuoreet uutiset.

CASE 1: GRANO
Uusi pelikirja
Granolla on uudet myynnin ja markkinoinnin pelisäännöt. Yrityksessä on tehty ja tehdään isoa muutostyötä.

CASE 2: FAZERIN SININEN
Ikoninen sävy
Miksi lähes satavuotias Fazerin sininen hallitsee Suomen suklaamarkkinoita ollen samalla yksi Suomen arvostetuin brändi?

CASE 3: HEIKOT SIGNAALIT
Outoja juttuja
Futuristi Elina Hiltunen silmäilee heikkoja signaaleja. Niistä on syntynyt ja syntyy tulevia megatrendejä.

CASE 4: COLORO
Iloa ja väriä Vapaalassa
Kolme kuukautta vanha Coloro Oy haluaa värjätä maailmaa kauniimmaksi. Taustalla on tuttuja iloisia puuhamiehiä.

CASE 5: DIGIPAINAMISEN HISTORIA
Tekniikan pioneerit
Tuotantomittakaavan digitaalinen painaminen täytti tänä vuonna 25 vuotta. Mitkä yritykset tekivät pioneerityötä Suomessa?

CASE 6: MARK
Täysin uusiksi
Suomen Markkinointiliitto MARK sai vuosi sitten uuden johtajan. Sanna Laakkio on pannut tuulemaan.

CASE 7: NOPEA.MEDIA
Molempiin kanaviin
Taittoprosessi, jossa syntyy samalla sekä digiettä printtilehti? Konsepti, josta moni haaveilee, mutta harva onnistuu toteuttamaan.

CASE 8: MEDIAPÄIVÄ
Kasvua etsimässä
Media-ala kokoontui marraskuussa Mediapäivään etsimään uusia ideoita kasvuun. Löytyikö niitä?

2024

  • 1/2024
    16,00 €