Kirjaudu sisään
Esikatselu
8/2018
Osta digilehti 9,00 €
Lue tilaajatunnuksella
JULKAISTU 05.12.2018
Print&Media
8/2018
Print&Media on Suomen johtava graafisen viestinnän media. Lehti syntyi syyskuussa 2011, kun AGI- ja Painomaailma-lehdet yhdistyivät. Print&Media on myös Graafinen Teollisuus ry:n jäsenlehti. Print&Media esittelee säännöllisesti graafisen viestinnän tuoreimpia trendejä, ilmiöitä, henkilöitä ja teknologioita. Jokaisen numeron alta löydät kyseisen lehden sisällysluettelon.

www.pmlehti.fi

TILAA DIGILEHTI

  • Digilehden irtonumero 9,00 €
  • 12 kk määräaikainen digitilaus 72,00 €
Osta

Tässä numerossa mm.

Sisällysluettelo Joulunumero 2018

PÄÄKIRJOITUS
Totaalista dominointia
Jarkko Hakola tuo esiin muun muassa lehden kansijutussa esiintyvän Fazerin sinisen vahvan markkina-aseman.

AJANKOHTAISTA
Marraskuun uutiskatsaus
Raportti marraskuisesta Talousaamu-seminaarista, uusi Think Ink -kilpailun
Näytä lisää...
voittaja sekä muut tuoreet uutiset.

CASE 1: GRANO
Uusi pelikirja
Granolla on uudet myynnin ja markkinoinnin pelisäännöt. Yrityksessä on tehty ja tehdään isoa muutostyötä.

CASE 2: FAZERIN SININEN
Ikoninen sävy
Miksi lähes satavuotias Fazerin sininen hallitsee Suomen suklaamarkkinoita ollen samalla yksi Suomen arvostetuin brändi?

CASE 3: HEIKOT SIGNAALIT
Outoja juttuja
Futuristi Elina Hiltunen silmäilee heikkoja signaaleja. Niistä on syntynyt ja syntyy tulevia megatrendejä.

CASE 4: COLORO
Iloa ja väriä Vapaalassa
Kolme kuukautta vanha Coloro Oy haluaa värjätä maailmaa kauniimmaksi. Taustalla on tuttuja iloisia puuhamiehiä.

CASE 5: DIGIPAINAMISEN HISTORIA
Tekniikan pioneerit
Tuotantomittakaavan digitaalinen painaminen täytti tänä vuonna 25 vuotta. Mitkä yritykset tekivät pioneerityötä Suomessa?

CASE 6: MARK
Täysin uusiksi
Suomen Markkinointiliitto MARK sai vuosi sitten uuden johtajan. Sanna Laakkio on pannut tuulemaan.

CASE 7: NOPEA.MEDIA
Molempiin kanaviin
Taittoprosessi, jossa syntyy samalla sekä digiettä printtilehti? Konsepti, josta moni haaveilee, mutta harva onnistuu toteuttamaan.

CASE 8: MEDIAPÄIVÄ
Kasvua etsimässä
Media-ala kokoontui marraskuussa Mediapäivään etsimään uusia ideoita kasvuun. Löytyikö niitä?


2018

  • 8/2018
    9,00 €
  • 7/2018
    9,00 €
  • 6/2018
    9,00 €
  • 5/2018
    9,00 €
  • 4/2018
    9,00 €
  • 3/2018
    9,00 €
  • 2/2018
    9,00 €
  • 1/2018
    9,00 €