Esikatselu
5/2018
Osta digilehti 5,00 €
JULKAISTU 30.08.2018
Print&Media
5/2018
Print&Media on Suomen johtava graafisen ja visuaalisen viestinnän ammattimedia. Kuusi kertaa vuodessa ilmestyvästä Print&Media-lehdestä saat runsaasti tietoa graafisen ja visuaalisen viestinnän alalta sekä pakkausalalta. Esittelemme uusia trendejä ja ilmiöitä sekä seuraamme teknologista kehitystä. Lehdestämme löydät myös tuoreimmat uutiset, henkilö- ja asiantuntijahaastattelut sekä paljon muuta!

Lukijoitamme ovat painot, mainostoimistot, graafiset suunnittelijat, painotuotteita ostavat brändit, visuaalisen viestinnän parissa työskentelevät ammattilaiset sekä graafisen alan laitetoimittajat ja oppilaitokset.

Voit ostaa minkä tahansa arkistossa näkyvän Print&Media-lehden näköislehden. Jokaisen numeron alta löydät kyseisen lehden sisällysluettelon.

Lehti syntyi syyskuussa 2011, kun AGI- ja Painomaailma-lehdet yhdistyivät. Print&Media on myös Graafinen Teollisuus ry:n jäsenlehti sekä Aikakausmedian jäsen.

www.pmlehti.fi

TILAA DIGILEHTI

  • Digilehden irtonumero 9,00 € 5,00 €
  • 12 kk määräaikainen digitilaus 80,00 €
Osta

Tässä numerossa mm.

PÄÄKIRJOITUS
Gutenbergin vastaisku?
Lehden uusi päätoimittaja Elias Erämaja pohtii ottaako paperinen käyttöliittymä erävoiton digitalisoituvassa maailmassamme.

AJANKOHTAISTA
Elokuun uutiskatsaus
Uutisissa mm. ulkomainonta myötätuulessa, painoalan päästöt kurissa, aikakauslehtipaperin
Näytä lisää...
markkinat tiukkenevat ja Google rahoittaa suomalaisen median hankkeita.

TAPAHTUMA
Demopäivät x 7
Syyskuun alun Demopäivät ovat laajentuneet jo seitsemään osoitteeseen.

PINNALLA
One Hel of an Impact
Uudella Helsinki-brändillä haetaan vaikuttavuutta omaperäisyydellä ja yhteismarkkinoinnilla.

HENKILÖ
Hengittäjä
Kansikuvamies Topi Lintukangas on tehnyt vapaasukelluksen maailmanennätyksen ja johtanut isoa mainostoimistoa. Nyt hän on Reiman mies.

TEEMA: IDEAT JA TOTEUTUKSET

Printillä buustia tuotemyyntiin?
Haastattelussa printin tekijöitä sekä pakkaussuunnittelija. Mikä on printin rooli markkinoinnissa ja myynnin edistämisessä.

Myymäläuudistus alá Lidl
Lidl uudistaa kaikki myymälänsä Suomessa. Miten tämä tapahtuu?

Erilaista hiihtokeskusmarkkinointia
Hiihtokeskus Sappee tekee markkinointia joukkorahoituksen keinoin. Lopputuloksena menestynyt ja perin älykäs kampanja.

ILMIÖ
Sarjakuvaa Suomesta maailmalle
Suomalaista Belzebubs-sarjakuvaa on jo verrattu Muumeihin. Selvitimme sarjakuvan suosion salaisuuden: saatananpalvontaa ja söpöilyä.

PACKNEWS
Kuljetuspakkausten kehitys
Kuljetuspakkausten kehitys oli hyvin esillä PacTec-messuilla toukokuussa Helsingissä. Lisäksi mukana kesän tärkeimmät pakkausalan uutiset.

2024

  • 2/2024
    16,00 €
  • 1/2024
    16,00 €