Esikatselu
4/2018
Osta digilehti 5,00 €
JULKAISTU 01.06.2018
Print&Media
4/2018
Print&Media on Suomen johtava graafisen ja visuaalisen viestinnän ammattimedia. Kuusi kertaa vuodessa ilmestyvästä Print&Media-lehdestä saat runsaasti tietoa graafisen ja visuaalisen viestinnän alalta sekä pakkausalalta. Esittelemme uusia trendejä ja ilmiöitä sekä seuraamme teknologista kehitystä. Lehdestämme löydät myös tuoreimmat uutiset, henkilö- ja asiantuntijahaastattelut sekä paljon muuta!

Lukijoitamme ovat painot, mainostoimistot, graafiset suunnittelijat, painotuotteita ostavat brändit, visuaalisen viestinnän parissa työskentelevät ammattilaiset sekä graafisen alan laitetoimittajat ja oppilaitokset.

Voit ostaa minkä tahansa arkistossa näkyvän Print&Media-lehden näköislehden. Jokaisen numeron alta löydät kyseisen lehden sisällysluettelon.

Lehti syntyi syyskuussa 2011, kun AGI- ja Painomaailma-lehdet yhdistyivät. Print&Media on myös Graafinen Teollisuus ry:n jäsenlehti sekä Aikakausmedian jäsen.

www.pmlehti.fi

TILAA DIGILEHTI

  • Digilehden irtonumero 9,00 € 5,00 €
  • 12 kk määräaikainen digitilaus 80,00 €
Osta

Tässä numerossa mm.

PÄÄKIRJOITUS
5 Luovuutta voi oppia
Jarkko Hakola pohtii luovuuden metsästämistä aikuisiällä. Sen löytämiseen löytyy keinoja.

AJANKOHTAISTA
8 Toukokuun uutiskatsaus
Mitä kuultiin Xeroxin isossa Partner Forum -tilaisuudessa. Entä mitkä tuotteet saivat himoitut EDP-palkinnot?

ILKAN
Näytä lisää...
EVANKELIUMI
14 Myynti kuuluu kaikille!
Kaikki eivät ole hyviä kaikessa, mutta myynti koskettaa yrityksen jokaista työntekijää. Ilkka Mattila kertoo perusperiaatteet toimivasta organisaatiosta.

CASE 1: LEAN
16 Virtaus
Otavan Kirjapaino tavoittelee lean-menetelmien avulla töiden sujuvampaa etenemistä eli virtausta.

CASE 2: TUOTANNON AUTOMAATIO
20 Missä mennään?
Tuotanto tai laajemminkin liiketoiminta automatisoituu alalla kuin alalla. Haastattelimme neljää erilaista painotuotannon yritystä.

CASE 3: JOUSTOPAKKAUKSET
24 Joustavaa pakkaamista Joustopakkaukset ovat kuluttajalle käteviä ja pakkaajalle taloudellisia. Niitä käytetään yhä enemmän erityisesti elintarvikkeissa.

CASE 4: TYÖNKULKU
28 Ongelmia työnkulussa?
Työnkulku ajatellaan monessa yrityksessä liian suppeasti. Ajattele yrityksesi kaikkia prosesseja, ei vain tuotantoa.

CASE 5: BREWCATS
30 Kännissä ja läpällä
Brewcats panee olutta, mutta ei ole panimo. Toiminta perustuu markkinointiin, mutta markkinointibudjetti on ohut kuin kengännauha.

CASE 6: ARILYN
34 Onko AR seuraava massamedia?
Joko AR on koko kansan teknologiaa ja miten suomalainen yritys aikoo taklata amerikkalaiset teknologiajätit jaloistaan?

CASE 7: MUOVITTOMUUS
36 Kerää, kierrätä ja korvaa
Mitä "ilkeälle" muoville pitäisi tehdä? Asiaan etsivät ratkaisua VTT:n Ali Harlin ja Kotkamillsin Markku Hämäläinen.

CASE 8: DIGIARENA HELSINKI
42 Digihikeä Messukeskuksessa
Onko kaikki markkinointi kohta digitaalista? Messukeskuksessa järjestetty DigiArenaHelsinki tarjoili uudenlaisia työkaluja ja näkökulmia.

MESSURAPORTTI
45 Sisustus-Fespa
Berliinin Fespa-messut eivät tuoneet mitään mullistavaa uutta, mutta trendejä sitäkin enemmän. Yksi niistä oli sisustus. Tsekkaa myös messujen 10 löytöä.

2024

  • 1/2024
    16,00 €