Esikatselu
8/2019
Osta digilehti 5,00 €
JULKAISTU 13.12.2019
Print&Media
8/2019
Print&Media on Suomen johtava graafisen ja visuaalisen viestinnän ammattimedia. Kuusi kertaa vuodessa ilmestyvästä Print&Media-lehdestä saat runsaasti tietoa graafisen ja visuaalisen viestinnän alalta sekä pakkausalalta. Esittelemme uusia trendejä ja ilmiöitä sekä seuraamme teknologista kehitystä. Lehdestämme löydät myös tuoreimmat uutiset, henkilö- ja asiantuntijahaastattelut sekä paljon muuta!

Lukijoitamme ovat painot, mainostoimistot, graafiset suunnittelijat, painotuotteita ostavat brändit, visuaalisen viestinnän parissa työskentelevät ammattilaiset sekä graafisen alan laitetoimittajat ja oppilaitokset.

Voit ostaa minkä tahansa arkistossa näkyvän Print&Media-lehden näköislehden. Jokaisen numeron alta löydät kyseisen lehden sisällysluettelon.

Lehti syntyi syyskuussa 2011, kun AGI- ja Painomaailma-lehdet yhdistyivät. Print&Media on myös Graafinen Teollisuus ry:n jäsenlehti sekä Aikakausmedian jäsen.

www.pmlehti.fi

TILAA DIGILEHTI

  • Digilehden irtonumero 9,00 € 5,00 €
  • 12 kk määräaikainen digitilaus 80,00 €
Osta

Tässä numerossa mm.

PÄÄKIRJOITUS
5 Jakelu remonttiin
Jarkko Hakola pohtii Postin tilannetta. Selvää on, että muutoksia on edessä.

AJANKOHTAISTA
10 Loppuvuoden uutiskatsaus
Metsäteollisuuden iso hanke, Punamustan strategia, Ilkan ja Pohjalaisen yhdistyminen ja muita uutisia.

SIGN, PRINT & PACK
16 Kolme
Näytä lisää...
kuukautta messuihin
Toista kertaa Suomessa järjestettävien Sign, Print & Pack -messujen ovet avataan Helsingin Messukeskuksessa 11.–12.3.2020.

CASE 1: POSTI
18 Painetta Postissa
Postin hinnankorotukset kurittavat paperimediaa. Samalla jakelupalveluiden laatu on
heikentynyt. Onko paikallaan jakelupalveluiden täysremontti? Haastattelussa Medialiiton Jukka Holmberg ja Punamustan Markku Molenius.

CASE 2: SISUSTUSKALVOT
24 Pinnat uusiksi
Toimitilan ankea yleisilme kielii korjaustarpeesta, mutta remontin kustannukset hirvittävät. Vaihtoehtoinen ratkaisu remontille on sisustuskalvot.

CASE 3: AUTOMAATIO
28 Kuka hoitaisi liidin?
Vastauksen tulisi olla automaatio, ainakin niin pitkään kunnes liidistä tulee myyntivalmis. Miten voisit markkinoinnin ja myynnin automaation avulla parantaa myyntiputkeasi?

CASE 4: KAUPPAKESKUSMARKKINOINTI
32 Kauppakeskusten maa
Pimeys ja kylmyys ajavat ihmiset sisätiloihin, joissa harvaan asuttu Suomen kansa viettää
aikaa. Mitä tapahtuu, kun kauppakeskusten määrä kasvaa, mutta ihmiset lähtevät yhä harvemmin ostoksille?

CASE 5: PAKKAUSSUUNNITTELU
34 Avataan tästä
Nykyaikainen pakkaussuunnittelu on olennainen osa brändin rakennusta ja tuotekehitystä. Pakkaus on käyttöliittymä tuotteeseen. Haastattelussa Markus Joutsela.

CASE 6: PRINTTIMARKKINAT
38 Printin top25-markkinat
Amerikkalaisen markkinakatsauksen mukaan eniten kasvua USA:n painotaloille tuovat kannabiksen myynnin vauhdittama lääkeala ja terveydenhoitoala.

2024

  • 1/2024
    16,00 €