Esikatselu
4/2016
Osta digilehti 5,00 €
JULKAISTU 24.05.2016
Print&Media
4/2016
Print&Media on Suomen johtava graafisen ja visuaalisen viestinnän ammattimedia. Kuusi kertaa vuodessa ilmestyvästä Print&Media-lehdestä saat runsaasti tietoa graafisen ja visuaalisen viestinnän alalta sekä pakkausalalta. Esittelemme uusia trendejä ja ilmiöitä sekä seuraamme teknologista kehitystä. Lehdestämme löydät myös tuoreimmat uutiset, henkilö- ja asiantuntijahaastattelut sekä paljon muuta!

Lukijoitamme ovat painot, mainostoimistot, graafiset suunnittelijat, painotuotteita ostavat brändit, visuaalisen viestinnän parissa työskentelevät ammattilaiset sekä graafisen alan laitetoimittajat ja oppilaitokset.

Voit ostaa minkä tahansa arkistossa näkyvän Print&Media-lehden näköislehden. Jokaisen numeron alta löydät kyseisen lehden sisällysluettelon.

Lehti syntyi syyskuussa 2011, kun AGI- ja Painomaailma-lehdet yhdistyivät. Print&Media on myös Graafinen Teollisuus ry:n jäsenlehti sekä Aikakausmedian jäsen.

www.pmlehti.fi

TILAA DIGILEHTI

  • Digilehden irtonumero 9,00 € 5,00 €
  • 12 kk määräaikainen digitilaus 80,00 €
Osta

Tässä numerossa mm.

PÄÄKIRJOITUS
7 Investointiaalto luvassa??
Päätoimittaja Lasse Krogellin käsittelyssä maailman suurin graafisen alan tapahtuma, Drupa-messut. Kommentoijana Janne Tilli, Xerox.

UUTISET
8 Toukokuun uutiskatsaus
Uutisten otsikoissa Sanoman varhaisjakelukokeilu, Financial Timesin painattaminen
Näytä lisää...
Turengissa, KSF Median luopuminen painostaan, Lönnbergin omistusmuutos jne.

ILKAN EVANKELIUMI
16 Näin roolitat myyntisi, osa 3
Tulevaisuuden ratkaisumyyjä on myynnin kasvun moottori. Mitä häneltä vaaditaan? Evankelista Ilkka Mattila kertoo.

HAASTATTELU
18 Vientituotteena suomalainen myynti?
Kovassa nousukiidossa olevan Rainmakerin myyntijohtaja Jani Piipari tietää, mikä myynnissä useimmiten toimii tai takkuaa.

HENKILÖ
20 Pelinrakentaja Sari
HJK:n markkinointijohtaja Sari Mikkonen-Mannilan tehtävänä on täyttää stadion. Hän on onnistunut tehtävässään hyvin.

TEEMA: DRUPA 2016 -MESSUT

26 Tietoa messuista
Perustiedot ja ennakkoanalyysi Düsseldorfin Drupa 2016 -messuista.

30 Drupa numeroina
Tiesitkö, että Drupassa on 23 jalkapallokentän verran messuosastoja. Mukana myös muut messufaktat, esimerkiksi suurimmat messuosastot -listaus.

32 Messujen oheisohjelma
Osastojen kiertelyn ohella Drupa tarjoaa mielenkiintoista oheissisältöä. Kokosimme muutaman tärpin.

33 Menossa messuille -haastattelut
Drupaan on lähdössä jälleen satamäärin myös suomalaiskävijöitä. Haastattelimme kolmea heistä: Johanna Starck, Petri Veilo ja Jaakko Raukola.

34 Halliesittelyt
Drupassa on yhteensä 19 hallia. Jotta et hukkaisi aikaa turhaan haahuiluun, esittelemme jokaisen hallin tärkeimmät näytteilleasettajat.

ILMIÖ
62 Värien rooli myymälämarkkinoinnissa
Kysyimme kolmelta brändiltä (Fiskars, Elvari Korut ja Fazer), miten he hyödyntävät värejä myymälämarkkinoinnissa.

TOTEUTUS
66 Viini-lehden monikanavasuora
Viini-lehti toteutti tilauskampanjan, jonka tuloksena saatiin roppakaupalla uusia tilauksia.

ALALLA TAPAHTUU
50 3d-messujen debyytti Suomessa
Print&Media vieraili Suomen ensimmäisillä 3d-tulostuksen messuilla. Mukana myös Vuoden huiput, Think Ink -kilpailun finalistit jne.

TESTI
73 Jättiläinen suurkuvatuotantoon
Testissä tällä kertaa järeä tasotulostin HP Scitex 11000.

PACKNEWS
76 Pakkausalan uutiset, vol 2
Eero Aarnio mukana Starcken viimeistelemissä lakupakkauksissa, Flexolahti yhteistyöhön X-Riten kanssa ja Stora Enson pakkauskilpailun voittajat julki.

2024

  • 2/2024
    16,00 €
  • 1/2024
    16,00 €