Esikatselu
1/2015
Osta digilehti 5,00 €
JULKAISTU 12.02.2015
Print&Media
1/2015
Print&Media on Suomen johtava graafisen ja visuaalisen viestinnän ammattimedia. Kuusi kertaa vuodessa ilmestyvästä Print&Media-lehdestä saat runsaasti tietoa graafisen ja visuaalisen viestinnän alalta sekä pakkausalalta. Esittelemme uusia trendejä ja ilmiöitä sekä seuraamme teknologista kehitystä. Lehdestämme löydät myös tuoreimmat uutiset, henkilö- ja asiantuntijahaastattelut sekä paljon muuta!

Lukijoitamme ovat painot, mainostoimistot, graafiset suunnittelijat, painotuotteita ostavat brändit, visuaalisen viestinnän parissa työskentelevät ammattilaiset sekä graafisen alan laitetoimittajat ja oppilaitokset.

Voit ostaa minkä tahansa arkistossa näkyvän Print&Media-lehden näköislehden. Jokaisen numeron alta löydät kyseisen lehden sisällysluettelon.

Lehti syntyi syyskuussa 2011, kun AGI- ja Painomaailma-lehdet yhdistyivät. Print&Media on myös Graafinen Teollisuus ry:n jäsenlehti sekä Aikakausmedian jäsen.

www.pmlehti.fi

TILAA DIGILEHTI

  • Digilehden irtonumero 9,00 € 5,00 €
  • 12 kk määräaikainen digitilaus 80,00 €
Osta

Tässä numerossa mm.

HAASTATTELU
20 Vuoden graafikko
New Yorkissa työskentelevä Jesse Auersalo valittiin Grafia ry:n toimesta vuoden graafikoksi. Tutustuimme Jesseen.

SOFTAGURU
22 Videolla voimaa viestintään
Corellian kouluttaja Juha Laamanen ruotii yritysvideoita. Kannattaako niitä tehdä? Jos kannattaa,
Näytä lisää...
niin miten?

OOPPERA
24 Kansallisoopperan kulisseissa
Osa Suomen Kansallisoopperan lavasteista tehdään tulostamalla. Vierailimme oopperassa.

HENKILÖ
28 Linda Liukas
Tuoreella Think Ink -voittajalla, lastenkirjailija Linda Liukkaalla, oli satumainen vuosi.

TAPAHTUMA
34 Offf-festivaalin tarina
Barcelonassa järjestettävä luovan alan ammattilaisten Offf-festivaali järjestetään jo 15. kerran. Kaikki alkoi katastrofista.

TYPOGRAFIA
39 Kalligrafian mestari
Haastattelussa graafinen suunnittelija ja kalligrafiataiteilija Seb Lester.

OHJELMISTO
43 Työkalu personoituun markkinointiin
Integroitua markkinointia personoidusti ja monikanavaisesti. Tutustuimme Adobe Campaign -työkaluun.

ILMIÖ
46 Sisältömarkkinointi nousukiidossa Yritykset panostavat yhä enemmän sisältömarkkinointiin. Panostukset kasvavat myös Suomessa. Mikä rooli sisältömarkkinoinnissa on painetulla asiakaslehdellä?

TOTEUTUS
52 Vaikuttavaa kosmetiikkamainontaa
Lahden Muotoiluinstituutin opiskelijat pääsivät
suunnittelemaan kosmetiikkamainontaa. Siitä syntyi jotain erilaista.

VAKIOT
7 Pääkirjoitus
8 Uutiset
56 Alalla tapahtuu
58 Markkinapaikka
61 Testi – HP Latex 360
66 Myyntiklinikka Matthew Parker

2024

  • 1/2024
    16,00 €