Print&Media

2/2014

Huom! Valittuna on arkistonumero. Uusin ilmestynyt numero on 1/2024
  •  
    12 kk jatkuva digitilaus 72,00 €Uutta
  •  
    12 kk määräaikainen digitilaus 80,00 €
  •  
    Irtonumero 9,00 5,00 €
  •  
    Aktivoi tilaajatunnus
Tilaus alkaa uusimmasta julkaistusta numerosta 1/2024.
  • Tässä numerossa
  • Tietoa lehdestä
HAASTATTELU
20 Manrolandin uusi alku
Uudistunut Manroland Sheetfed kurkottaa kohti kannattavuusrajaa, vaikka haasteita riittää.

SOFTAGURU
22 Kettu, karhu vai jänis?
Petteri ”Pöllö” Paanasen eläimellinen tarina julkaisualan haasteista.

HENKILÖ
24 Teräsmies Tampereelta
Esittelyssä triathlonia harrastava teräsmies, kenen johtama yritys osti sekä Kopijyvän että DMP:n.

TEEMA: IPEX-MESSUENNAKKO
30 Tervemenoa Lontooseen
Ota matkaevääksi perustiedot Lontoon Ipex-messuista. Ipexissa on tarjolla myös kattava ohjelmatarjonta seminaarien, paneelikeskustelujen ja näyttelyjen muodossa.

35 Mikä, mitä ja kuinka isosti?
Esittelyssä Ipex-messujen merkittävimmät näytteilleasettajat. Lukuisten poisjääntien vuoksi näytteille-asettajien määrä jäänee alle neljänsadan.

ILMIÖ
40 Myydään/Ostetaan Graafinen ala vaatisi enemmän keskittymistä, toisin sanoen yrityskauppoja. Miksi niitä on niin vähän? Asiantuntijana Aronia Groupin Lars Lindholm.

PUNTARISSA
46 Vertailussa rulladigipainokoneet
Ominaisuusvertailussa digitaaliset rullalta tulostavat digipainokoneet.

TOTEUTUS
48 Monikanavakampanja kannatti
Amerikkalainen paino- ja pakkausmateriaalien toimittaja panosti kohdistettuun monikanavaiseen markkinointiin tavoittaakseen uusia kohderyhmiä.

VAKIOT
7 Pääkirjoitus
8 Uutiset
50 Alalla tapahtuu
56 Markkinapaikka
61 Testi – RISO Com Color 9150
64 Kolumni – Matthew Parker
Print&Media on Suomen johtava graafisen ja visuaalisen viestinnän ammattimedia. Kuusi kertaa vuodessa ilmestyvästä Print&Media-lehdestä saat runsaasti tietoa graafisen ja visuaalisen viestinnän alalta sekä pakkausalalta. Esittelemme uusia trendejä ja ilmiöitä sekä seuraamme teknologista kehitystä. Lehdestämme löydät myös tuoreimmat uutiset, henkilö- ja asiantuntijahaastattelut sekä paljon muuta!

Lukijoitamme ovat painot, mainostoimistot, graafiset suunnittelijat, painotuotteita ostavat brändit, visuaalisen viestinnän parissa työskentelevät ammattilaiset sekä graafisen alan laitetoimittajat ja oppilaitokset.

Voit ostaa minkä tahansa arkistossa näkyvän Print&Media-lehden näköislehden. Jokaisen numeron alta löydät kyseisen lehden sisällysluettelon.

Lehti syntyi syyskuussa 2011, kun AGI- ja Painomaailma-lehdet yhdistyivät. Print&Media on myös Graafinen Teollisuus ry:n jäsenlehti sekä Aikakausmedian jäsen.

www.pmlehti.fi

Arkistonumerot

  • 1/2024
  • 6/2023
  • 5/2023
  • 4/2023
  • 3/2023
  • 2/2023
  • 1/2023
  • 6/2022
  • 5/2022
  • 4/2022
  • 3/2022
  • 2/2022
  • 1/2022
  • 7-8/2021
  • 6/2021
  • 5/2021
  • 4/2021
  • 3/2021
  • 2/2021
  • 1/2021
  • 8/2020
  • 7/2020
  • 5-6/2020
  • 3-4/2020
  • 2/2020
  • 1/2020
  • 8/2019
  • 7/2019
  • 6/2019
  • 5/2019
  • 4/2019
  • 3/2019
  • 2/2019
  • 1/2019
  • 8/2018
  • 7/2018
  • 6/2018
  • 5/2018
  • 4/2018
  • 3/2018
  • 2/2018
  • 1/2018
  • 8/2017
  • 7/2017
  • 6/2017
  • 5/2017
  • 4/2017
  • 3/2017
  • 2/2017
  • 1/2017
  • 8/2016
  • 7/2016
  • 6/2016
  • 5/2016
  • kesäextra/2016
  • 4/2016
  • 3/2016
  • 2/2016
  • 1/2016
  • 8/2015
  • 7/2015
  • 6/2015
  • 5/2015
  • kesäextra/2015
  • 4/2015
  • 3/2015
  • 2/2015
  • 1/2015
  • 8/2014
  • 7/2014
  • 6/2014
  • 5/2014
  • 4/2014
  • 3/2014
  • 2/2014
  • 1/2014
  • 9/2013
  • 8/2013
  • 7/2013
  • 6/2013
  • 5/2013
  • 4/2013
  • 3/2013
  • 2/2013
  • 1/2013
  • 10/2012
  • 9/2012
  • 8/2012
  • 7/2012
  • 6/2012
  • 5/2012
  • 4 (drupa-liitelehti)/2012
  • 4/2012
  • 3/2012
  • 2/2012
  • 1/2012
  • 4/2011
  • 3/2011
  • 2/2011
  • 1/2011