Tuning.fi

1/2016

Huom! Valittuna on arkistonumero. Uusin ilmestynyt numero on 08/2017
  •  
    8 kpl määräaikainen digitilaus 71,90 39,90 €
  •  
    Irtonumero 8,90 5,90 €
Tilaus alkaa uusimmasta julkaistusta numerosta 08/2017.
  • Tässä numerossa
  • Tietoa lehdestä
AUTOT

TOYOTA SUPRA TURBO ’93
Jarkon sinkkuturbo-Supra kulkee 3,4-litraisine ja yli 1 100-hevosvoimaisine stroukkikoneineen useimmille viivalle lähtijöille aivan liian lujaa.

SAAB 900 TURBO ’91
Sami Suomelan weapon of choice on legendaarinen ysisatanen piristetyllä turbotekniikalla ja Aero-korisarjalla.

VW GOLF TDI VARIANT ’08
Miro Nygrenin kliinin OEM-Vaggineen huomioarvon takaavat matala staticalusta, concave-kennovanteet sekä satiininpunainen teippaus.

BMW 323I TURBO ’82
Joni Similän nätti E21 vaikuttaa äkkivilkaisulla vaarattomalta museoautolta, mutta potkii yli 1 100 hevosen voimilla.

AUDI S4 AVANT ’93
Anders Sarapuun VR6-koneella varustettu nelivetofarmari on todellinen susi lampaan vaatteissa. Kyseessä saattaa olla yksi maamme erikoisimmista Audeista.

PORSCHE 911 CARRERA 2 ’87
RAUH-Welt Porschet tuntuvat olevan suosionsa huipulla. Yksi tämän vuoden SEMA Show'ssa esiintyneistä yksilöistä on RWB Los Angelesin rakentama ’73 RSR.

CITROEN VISA 11 RE ’85
Citroen Visa ei ehkä kuulosta kovin hedelmälliseltä rakenteluaihiolta, mutta Tomi Honkanen osoitti, ettei maukas lopputulos ole kiinni merkistä tai mallista.

MAZDA RX-7 TURBO ’89
Mäntsäläläinen Samu Koski kunnosti ensimmäiseksi autokseen Matti Nykäsen uutena saaman japsisportin.


TAPAHTUMA

ESSEN MOTOR SHOW
Euroopan SEMA Show'ksi kutsutussa Essen Motor Show'ssa voitiin todeta Liberty Walk ja Rocket Bunny -korisarjojen rantautuneen viimein myös Saksaan.


ARTIKKELIT

KALENTERITYTTÖKISA
Tuning.fi täyttää 10 vuotta. Juhlan kuninaksi päätimme järjestää äänestyksen kaikkien aikojen kalenteritytöstä.

ESITTELYSSÄ 500WHP.NET
Moni on kuullut 500whp.net-kerhosta, joka keskittyy nimensä mukaisesti tehokkaisiin autoihin. Kerromme, mistä porukassa on oikein kyse.

AN-LIITTIMIEN ANATOMIA
AN-liittimillä saa moottoritilaan paitsi näköä, myös käyttövarmuutta pitävien liitosten muodossa.

BMW-DRIFTERIPROJEKTI, OSA 3
Kolarikorjausten jälkeen korista putsattiin turhat maalit, ja sisälle suunniteltiin luokitusten mukaiset turvakaaret.


VAKIOT

LYHYESTI
Millainen Toyota Hiluxista tulisi, jos sen pääsisi rakentamaan joukko bulgarialaisia? Täältä se selviää.

VIILEET VEHKEET
Valikoituja poimintoja teknonörttien tuotetarjonnasta.

UUDET VIRIRELEET
Tällä kertaa unohdimme kaikki muut uutuudet ja keräsimme kokoon reilun kattauksen tämän hetken kovimpia viritysosia.
Tuningissa pieni ei ole kaunista, siksi pyrimme olemaan adjektiiveja säästämättä viihdyttävin, suurin, äänekkäin, seksikkäin, nopein, räväkin ja paras tuningalan lehti! Tuning.fi esittelee upeimmat autot, parhaat tapahtumat ja kuumimmat kissat. Tee-se-itse -jutut, testit ja projektipäiväkirjat neuvovat oman auton rakentelussa.

Lehti ilmestyy 9 kertaa vuodessa.

Tuning.fi

Arkistonumerot

  • 08/2017
  • 07/2017
  • 06/2017
  • 05/2017
  • 04/2017
  • 03/2017
  • 02/2017
  • 01/2017
  • 08/2016
  • 07/2016
  • 06/2016
  • 05/2016
  • 04/2016
  • 03/2016
  • 02/2016
  • 1/2016
  • 8/2015
  • 7/2015
  • 6/2015
  • 5/2015
  • 4/2015
  • 3/2015
  • 2/2015
  • 1/2015
  • 8/2014
  • 7/2014
  • 6/2014
  • 5/2014
  • 4/2014
  • 3/2014
  • 2/2014
  • 1/2014
  • 9/2013
  • 8/2013
  • 7/2013
  • 6/2013
  • 5/2013
  • 4/2013
  • 3/2013
  • 2/2013
  • 1/2013
  • 9/2012
  • 8/2012
  • 7/2012
  • 6/2012
  • 5/2012
  • 4/2012
  • 3/2012
  • 2/2012
  • 1/2012
  • 9/2011
  • 8/2011
  • 7/2011
  • 6/2011
  • 5/2011
  • 4/2011
  • 3/2011
  • 2/2011
  • 1/2011
  • 9/2010
  • 8/2010
  • 7/2010
  • 6/2010
  • 5/2010
  • 4/2010
  • 3/2010
  • 2/2010
  • 1/2010
  • 9/2009
  • 8/2009
  • 7/2009
  • 6/2009
  • 5/2009
  • 4/2009
  • 3/2009
  • 2/2009
  • 1/2009
  • 8/2008
  • 7/2008
  • 6/2008
  • 5/2008
  • 4/2008
  • 3/2008
  • 2/2008
  • 1/2008