Lehtiluukku.fi
EtusivuLehdetOma luukkuOstoskoriInfo
 
 
Lehdet »   Aiheet » Et ole kirjautunut sisään
 
 
 
Etusivu » Lehdet » Print&Media
Print&Media

Print&Media

Print&Media on Suomen johtava graafisen viestinnän media. Lehti syntyi syyskuussa 2011, kun AGI- ja Painomaailma-lehdet yhdistyivät. Print&Media on myös Graafinen Teollisuus ry:n jäsenlehti. Print&Media esittelee säännöllisesti graafisen viestinnän tuoreimpia trendejä, ilmiöitä, henkilöitä ja teknologioita. Jokaisen numeron alta löydät kyseisen lehden sisällysluettelon.

www.pmlehti.fi

Kustantaja:
Print&Media Publishing Oy


Print&Media 8/2015

Esikatselu Lue tilaajatunnuksella
Lisää ostoskoriinIrtonumero:
9,00€ -60%
3,60€
Lisää ostoskoriinMääräaikaistilaus 12 kk:
72,00€

Haluan sähköpostitse tiedon, kun uusi numero ilmestyy

Tässä numerossa:


PÄÄKIRJOITUS
7 Ruotsalaisefektistä oppia
Lasse Krogell ottaa kantaa printtimainonnan määrään tuoreen tutkimuksen valossa.

UUTISET
10 Marras-joulukuun uutiskatsaus
Erwekolta suurinvestointi, Uusi Think Ink -kilpailu, Bookwellille ja Xeikonille uusi omistus.

3D-TULOSTUS
19 Kolmedeen lipevät pinnat
Missä 3D-tulostaminen ei jo olisi? Haastattelimme asiantuntija Marko Piiraa.

ILKAN EVANKELIUMI
20 Hyvällä johtajalla on aina kiire. Vai onko?
Ilkka Mattila esittelee ajanhallinnan kaaosteoriaa.

HAASTATTELU
22 Painamisen ympäristötohtori
Tohtoriksi marraskuussa väitellyt Pentti Viluksela on tehnyt laajan väitöskirjatutkimuksen suomalaisten painotalojen ympäristöpanostuksista otsikolla ”Environmental engagement of Finnish printing companies”.

THINK INK
24 Neliväripainamista ilman painovärejä
Kyllä, luit aivan oikein. Juuri niin pakkauspainamisen markkinoille pyrkivä Iscent painaa. Ja painopinta sädehtii kaikissa sateenkaaren väreissä. Vähän niin kuin revontulet. Tai kuin hologrammi.

SOFTAGURU
26 Ketteryttä työskentelyyn
Petteri Paananen kehottaa yrityksiä ketteröitymään startupien malliin.

HENKILÖ
28 Tuhat ja yksi Joulupukkia
Petri Paarnio on elämänsä suurimman haasteen edessä. Hän aikoo rakentaa Joulupukista maailman arvostetuimman suomalaisen brändin.

TEEMA: VIIMEISTELYN TRENDIT

34 Viimeistelyn tuhkimotarina
Tuote ei ole valmis, ennen kuin se on viimeistelty. Viimeistely tai jälkikäsittely tunnetaan teollisuuden Tuhkimo-teknologiana: itsestäänselvyytenä, aliarvostettuna ja ylenkatsottuna. Ajat ovat kuitenkin muuttuneet.

40 ”Automatisoi niin paljon kuin pystyt”
Horizon avasi uuden demokeskuksen Saksassa. Paikalla oli noin 15 suomalaisasiakasta. Mitä tapahtumassa nähtiin?

44 Toimiiko inline-viimeistely?
Inline-viimeistely tarkoittaa viimeistelykonetta, joka on integroitu painokoneen jatkeeksi. Kenelle inline toimii?

ILMIÖ
46 Printin erikoismateriaalit
Painaminen paperille ei ole ainoa vaihtoehto. Inkjet-tulostamisen avulla voi painaa vaikka nahalle, puulle, kankaalle, lasille tai keramiikalle – ja tehdä uusia muotikenkiä tai kunnostaa 400 vuotta vanhat puuovet.

TOTEUTUS
52 Pala painettua suklaata
Iittalan Lasimäellä painetaan suussa sulavia painotuotteita. Kultasuklaa on yksi harvoista suomalaisista yrityksistä, jotka sekä tekevät suklaata itse käsityönä että painavat personoituja kuva-aiheita suklaan pintaan.

MATKARAPORTTI
54 Uusi Heidelberg
We are more than machines. Heidelbergin uusi tunnuslause kertoo olennaisesti mitä yhtiö tavoittelee.

ALALLA TAPAHTUU
56 Mitä, missä, milloin?
Mediapäivä veti ennätysyleisön, Päivälehden museo uusiutui, maailman paras markkinointikampanja Suomesta jne.

TESTI
63 Julisteita salamannopeasti
Testissä Memjet-teknologiaa käyttävä Xerox IJP 2000.


Tuoreemmat numerot:


2018




2017




2016




Aikaisemmat numerot:


2015




2014




2013




2012




2011







Etusivu  |  Rekisteröidy |  Tietoja palvelusta |  Asiakaspalvelu |  Käyttöehdot

© 2008-2017 ePaper Finland Oy - Kaikki oikeudet pidätetään

 

  Lehtiluukku Lite iPadille ja iPhonelle

Lehtiluukku Player Androidille

Lue nyt Lehtiluukun lehtiä myös Windows 8 -mobiililaitteilla!



Käyttäjätunnus:

Salasana:

Salasana unohtunut?

Tervetuloa Lehtiluukkuun!

Lehtiluukku tarjoaa tutut aikakauslehdet ja julkaisut digitaalisina näköisversioina, joiden lukeminen on helppoa missä ja milloin tahansa.


Hae kaikista lehdistä: