Tuning.fi

8/2015

Huom! Valittuna on arkistonumero. Uusin ilmestynyt numero on 08/2017
  •  
    8 kpl määräaikainen digitilaus 71,90 39,90 €
  •  
    Irtonumero 8,90 5,90 €
Tilaus alkaa uusimmasta julkaistusta numerosta 08/2017.
  • Tässä numerossa
  • Tietoa lehdestä
AUTOT

TOYOTA GT86 '14
Sauli Sälemaa hankki käyttautokseen uuden 86:n, ja kuten arvata olisi saattanut, ei aiemman Micransakin ahtanut ja viinakäyttöiseksi muuttanut mies malttanut autoa kauaa vakiona pitää.

OPEL OMEGA 3000 24V 2JZ '90
Kymmeniä Opeleita omistettuaan Jussi Svenn rakensi radikaalimman laitteen, jonka konehuone varustettiin oman talliporukan inspiroimana Toyota Ariston 2JZ-moottorilla.

FIAT 126 GSX-R '74
Monet muistavat varmaan Fiatin ”Petojen sukua” -sloganin. Johannes Källin 126:n tapauksessa heitto osuu hyvin maaliin, sillä auton voimanlähteenä on Hayabusan sukuinen prätkämoottori.

VW GOLF 1.8 TURBO '88
Faceliftattuaan ja pussitettuaan ensin vitoskorisen GTI:n Lipposen Ilkka harppasi kalustossa vanhempaan päin, ja hankki aihioksi ahdetun tuningikonin.

BMW Z4 ROADSTER '04
Karkkilalainen teipparivirtuoosi Tuomo Sohlman päivitti Z4 Roadsterinsa ulkoasun aggressiivisen ampiaismaiseksi pienillä muutoksilla.

SCION XB '04
"Kyllä miehellä pitää olla harrastus", tuumi Timo "Stimby" Mäkisen parempi puolisko, ja siitä se ajatus sitten lähti.

NISSAN BLUEBIRD TURBO-X SSS HT '84
Jani ”Sensei” Mikkonen löysi harvinaisen sinilinnun NPS-foorumilla käynnistämänsä ideariihen perusteella, ja vuosia seissyt muuttoauto sai hänen käsissään kokonaan uuden asenteen.

BMW 320I '83
Millaisen E30:n rakentaa mies, joka kuvaa työkseen huippuhienoja rakennettuja autoja


TAPAHTUMA

RADALLE.COM -PALKINTOGAALA
Lokakuun lopun gaalassa Hotelli Presidentissä palkittiin niin ratakauden menestyjät kuin Grid Girl -voittajatkin.

HIFI & TUNING SHOW OULU
Hötsiä pidetään yhtenä maan hauskimmista näyttelyistä, ja tämänvuotista sanottiin yhdeksi hauskimmista Hötseistä koskaan.

X-TREME CAR SHOW
X-treme Car Show kokosi Lahteen tuttuun tapaan ison katraan ulkomaista näyttelykalustoa, mutta myös ennätysmäisen määrän Saabeja!

SEMA SHOW
Kuinka sitä joskus toivoisikaan, että vuorokaudessa
olisi enemmän kuin 24 tuntia?


ARTIKKELIT

UUDET RAKENTELUMÄÄRÄYKSET
Autoharrastajat Ry:n toiminnanjohtajan roolissa Trafin uuteen määräykseen hyvin perehtynyt Mikko Heinonkoski kertoo, mistä uudistuksissa on kyse.

FORMULA DRIFT -PÄIVÄKIRJA
Juha Rintasen Amerikan kisataival alkoi epäonnisesti, mutta niinhän sitä sanotaan, että lopussa kiitos seisoo.

E92:STA DRIFTERI
Roihis Racingin BMW-drifteriprojekti etenee korin korjailun merkeissä.


VAKIOT

LYHYESTI
Tiedättekö muuten, miksi palstan nimi ei ole pitkästi?

VIILEET VEHKEET
Tämä kannattaa lukea, jos olet aina halunnut itsellesi samanlaisen mukin kuin Lego-ukoilla.

UUDET RELEET
Mitä näitä nyt on.
Tuningissa pieni ei ole kaunista, siksi pyrimme olemaan adjektiiveja säästämättä viihdyttävin, suurin, äänekkäin, seksikkäin, nopein, räväkin ja paras tuningalan lehti! Tuning.fi esittelee upeimmat autot, parhaat tapahtumat ja kuumimmat kissat. Tee-se-itse -jutut, testit ja projektipäiväkirjat neuvovat oman auton rakentelussa.

Lehti ilmestyy 9 kertaa vuodessa.

Tuning.fi

Arkistonumerot

  • 08/2017
  • 07/2017
  • 06/2017
  • 05/2017
  • 04/2017
  • 03/2017
  • 02/2017
  • 01/2017
  • 08/2016
  • 07/2016
  • 06/2016
  • 05/2016
  • 04/2016
  • 03/2016
  • 02/2016
  • 1/2016
  • 8/2015
  • 7/2015
  • 6/2015
  • 5/2015
  • 4/2015
  • 3/2015
  • 2/2015
  • 1/2015
  • 8/2014
  • 7/2014
  • 6/2014
  • 5/2014
  • 4/2014
  • 3/2014
  • 2/2014
  • 1/2014
  • 9/2013
  • 8/2013
  • 7/2013
  • 6/2013
  • 5/2013
  • 4/2013
  • 3/2013
  • 2/2013
  • 1/2013
  • 9/2012
  • 8/2012
  • 7/2012
  • 6/2012
  • 5/2012
  • 4/2012
  • 3/2012
  • 2/2012
  • 1/2012
  • 9/2011
  • 8/2011
  • 7/2011
  • 6/2011
  • 5/2011
  • 4/2011
  • 3/2011
  • 2/2011
  • 1/2011
  • 9/2010
  • 8/2010
  • 7/2010
  • 6/2010
  • 5/2010
  • 4/2010
  • 3/2010
  • 2/2010
  • 1/2010
  • 9/2009
  • 8/2009
  • 7/2009
  • 6/2009
  • 5/2009
  • 4/2009
  • 3/2009
  • 2/2009
  • 1/2009
  • 8/2008
  • 7/2008
  • 6/2008
  • 5/2008
  • 4/2008
  • 3/2008
  • 2/2008
  • 1/2008