Print&Media

7/2013

Huom! Valittuna on arkistonumero. Uusin ilmestynyt numero on 1/2024
  •  
    12 kk jatkuva digitilaus 72,00 €Uutta
  •  
    12 kk määräaikainen digitilaus 80,00 €
  •  
    Irtonumero 9,00 5,00 €
  •  
    Aktivoi tilaajatunnus
Tilaus alkaa uusimmasta julkaistusta numerosta 1/2024.
  • Tässä numerossa
  • Tietoa lehdestä
SOFTAGURU
16 Monikanavajulkaisemisen kiemurat
Softaguru-vakiopalstamme aloittaa Petteri Paananen.

THINK INK -JUTTUSARJA
18 Miten olisi pelattava lehti?
Think INK -kilpailun finaalissa vuosi sitten esiteltiin konsepti nimeltä Pelattava lehti. Mitä idealle kuuluu?

HENKILÖ
20 Tähtäimessä Helene Juhola
Viestinnän Keskusliiton kehitysjohtaja Helene Juhola tietää, mikä graafisella alalla toimii ja mikä mättää.

TEEMA: CROSSMEDIA
26 Täynnä potentiaalia ja haasteita
Paul Lindstöm selvittää neljä ydinaluetta, mihin vaikeaselkoisessa Crossmediassa tulee keskittyä.

30 Suomalaisia monikanavamarkkinoijia
Suomessakin tehdään crossmedia-kampanjoita.

32 Näin crossmedia-sovellus toimii Tarkastelussa suosittu DirectSmile-sovellus.

ILMIÖ
36 Paperittoman toimiston ikuinen matka Käsite paperittomasta toimistosta on ylittänyt jo 40 vuoden rajapyykin. Aiheen kimpussa Miika Peltola.

MESSUENNAKKO
42 Berliini ja World Publishing Expo Saksan pääkaupunki kokoaa yhteen koko julkaisualan.

PUNTARISSA
44 Vertailussa digipainokoneet
Ominaisuusvertailussa 60–79 A4-sivua minuutissa tulostavat digipainokoneet.

TOTEUTUS
48 Miten tehtiin DNA Talo?
DNA muutti uuteen pääkonttoriin 2012. Sisustuksesta vastasivat dSign Vertti Kivi & Co sekä B1 Graphics. SUORAKAMPANJA

52 Personoitu kartta ohjaa myymälään
Saksalainen Telekom personoi suoransa ja se kannatti.

VAKIOT
7 Pääkirjoitus
8 Uutiset
54 Alalla tapahtuu – Graftec/Pactec
61 Testi – Durst Rho P10-200
64 Kolumni – Miitre Virtanen
Print&Media on Suomen johtava graafisen ja visuaalisen viestinnän ammattimedia. Kuusi kertaa vuodessa ilmestyvästä Print&Media-lehdestä saat runsaasti tietoa graafisen ja visuaalisen viestinnän alalta sekä pakkausalalta. Esittelemme uusia trendejä ja ilmiöitä sekä seuraamme teknologista kehitystä. Lehdestämme löydät myös tuoreimmat uutiset, henkilö- ja asiantuntijahaastattelut sekä paljon muuta!

Lukijoitamme ovat painot, mainostoimistot, graafiset suunnittelijat, painotuotteita ostavat brändit, visuaalisen viestinnän parissa työskentelevät ammattilaiset sekä graafisen alan laitetoimittajat ja oppilaitokset.

Voit ostaa minkä tahansa arkistossa näkyvän Print&Media-lehden näköislehden. Jokaisen numeron alta löydät kyseisen lehden sisällysluettelon.

Lehti syntyi syyskuussa 2011, kun AGI- ja Painomaailma-lehdet yhdistyivät. Print&Media on myös Graafinen Teollisuus ry:n jäsenlehti sekä Aikakausmedian jäsen.

www.pmlehti.fi

Arkistonumerot

  • 1/2024
  • 6/2023
  • 5/2023
  • 4/2023
  • 3/2023
  • 2/2023
  • 1/2023
  • 6/2022
  • 5/2022
  • 4/2022
  • 3/2022
  • 2/2022
  • 1/2022
  • 7-8/2021
  • 6/2021
  • 5/2021
  • 4/2021
  • 3/2021
  • 2/2021
  • 1/2021
  • 8/2020
  • 7/2020
  • 5-6/2020
  • 3-4/2020
  • 2/2020
  • 1/2020
  • 8/2019
  • 7/2019
  • 6/2019
  • 5/2019
  • 4/2019
  • 3/2019
  • 2/2019
  • 1/2019
  • 8/2018
  • 7/2018
  • 6/2018
  • 5/2018
  • 4/2018
  • 3/2018
  • 2/2018
  • 1/2018
  • 8/2017
  • 7/2017
  • 6/2017
  • 5/2017
  • 4/2017
  • 3/2017
  • 2/2017
  • 1/2017
  • 8/2016
  • 7/2016
  • 6/2016
  • 5/2016
  • kesäextra/2016
  • 4/2016
  • 3/2016
  • 2/2016
  • 1/2016
  • 8/2015
  • 7/2015
  • 6/2015
  • 5/2015
  • kesäextra/2015
  • 4/2015
  • 3/2015
  • 2/2015
  • 1/2015
  • 8/2014
  • 7/2014
  • 6/2014
  • 5/2014
  • 4/2014
  • 3/2014
  • 2/2014
  • 1/2014
  • 9/2013
  • 8/2013
  • 7/2013
  • 6/2013
  • 5/2013
  • 4/2013
  • 3/2013
  • 2/2013
  • 1/2013
  • 10/2012
  • 9/2012
  • 8/2012
  • 7/2012
  • 6/2012
  • 5/2012
  • 4 (drupa-liitelehti)/2012
  • 4/2012
  • 3/2012
  • 2/2012
  • 1/2012
  • 4/2011
  • 3/2011
  • 2/2011
  • 1/2011