Print&Media

4/2014

Huom! Valittuna on arkistonumero. Uusin ilmestynyt numero on 1/2024
  •  
    12 kk jatkuva digitilaus 72,00 €Uutta
  •  
    12 kk määräaikainen digitilaus 80,00 €
  •  
    Irtonumero 9,00 5,00 €
  •  
    Aktivoi tilaajatunnus
Tilaus alkaa uusimmasta julkaistusta numerosta 1/2024.
  • Tässä numerossa
  • Tietoa lehdestä
HAASTATTELU
18 Xeroxin johtoon naisenergiaa
Paula Carlstedt aloitti huhtikuussa Suomen Xeroxin toimitusjohtajana.

HARRASTUS
20 Taivaan valtias
Kirjasitomoyrittäjä Jari Norja pelkää korkeita paikkoja – ja harrastaa laskuvarjohyppyä.

SOFTAGURU
22 Närästääkö digi?
Petteri Paanasen mielestä painotalojen tulisi tarjota painetun julkaisun rinnalla myös digitaalista julkaisua.

HENKILÖ
24 Markkinointiguru Godin
Maailman kenties tunnetuin markkinointiguru Seth Godin kävi Tampereella. Godin kertoo, miksi jotkut asiat toimivat ja jotkut eivät.

TEEMA: SUURKUVA / FESPA
28 Suurkuvatulostamisen trendit
Suurkuva valloittaa uusia alueita. Nopeasti kasvavia sovellusalueita ovat erityisesti myymälämarkkinointi, sisustaminen, tekstiilit sekä teolliset sovellukset.

34 Messuennakko Fespa Digital
Print&Median kattava messuennakko Münchenin Fespa Digital -messuista. Messuilla on mukana yli 400 näytteilleasettajaa.

ILMIÖ
46 Eroottisen kirjallisuuden buumi Miika Peltola kertoo novellinomaisesti Erika Leonardin, Fifty Shades -kirjasarjan luojan, tarinan ja nousun kustannusmaailman huipulle.

TOTEUTUS
50 Kaupan hyllyllä
Irlantilainen elintarvikevalmistaja Galmere Fresh Foods hyödyntää digitaalista painamista tehokkaasti.

KOMMENTTI
66 Heidelbergin muutos
Heidelbergia läheltä seurannut toimittaja Jouko Lampila pohtii heikkeneekö vai vahvistuuko Heidelberg?

VAKIOT
7 Pääkirjoitus
8 Uutiset
52 Alalla tapahtuu
56 Markkinapaikka
61 Testi – Konica Minolta C1070
64 Myyntiklinikka
Print&Media on Suomen johtava graafisen ja visuaalisen viestinnän ammattimedia. Kuusi kertaa vuodessa ilmestyvästä Print&Media-lehdestä saat runsaasti tietoa graafisen ja visuaalisen viestinnän alalta sekä pakkausalalta. Esittelemme uusia trendejä ja ilmiöitä sekä seuraamme teknologista kehitystä. Lehdestämme löydät myös tuoreimmat uutiset, henkilö- ja asiantuntijahaastattelut sekä paljon muuta!

Lukijoitamme ovat painot, mainostoimistot, graafiset suunnittelijat, painotuotteita ostavat brändit, visuaalisen viestinnän parissa työskentelevät ammattilaiset sekä graafisen alan laitetoimittajat ja oppilaitokset.

Voit ostaa minkä tahansa arkistossa näkyvän Print&Media-lehden näköislehden. Jokaisen numeron alta löydät kyseisen lehden sisällysluettelon.

Lehti syntyi syyskuussa 2011, kun AGI- ja Painomaailma-lehdet yhdistyivät. Print&Media on myös Graafinen Teollisuus ry:n jäsenlehti sekä Aikakausmedian jäsen.

www.pmlehti.fi

Arkistonumerot

  • 1/2024
  • 6/2023
  • 5/2023
  • 4/2023
  • 3/2023
  • 2/2023
  • 1/2023
  • 6/2022
  • 5/2022
  • 4/2022
  • 3/2022
  • 2/2022
  • 1/2022
  • 7-8/2021
  • 6/2021
  • 5/2021
  • 4/2021
  • 3/2021
  • 2/2021
  • 1/2021
  • 8/2020
  • 7/2020
  • 5-6/2020
  • 3-4/2020
  • 2/2020
  • 1/2020
  • 8/2019
  • 7/2019
  • 6/2019
  • 5/2019
  • 4/2019
  • 3/2019
  • 2/2019
  • 1/2019
  • 8/2018
  • 7/2018
  • 6/2018
  • 5/2018
  • 4/2018
  • 3/2018
  • 2/2018
  • 1/2018
  • 8/2017
  • 7/2017
  • 6/2017
  • 5/2017
  • 4/2017
  • 3/2017
  • 2/2017
  • 1/2017
  • 8/2016
  • 7/2016
  • 6/2016
  • 5/2016
  • kesäextra/2016
  • 4/2016
  • 3/2016
  • 2/2016
  • 1/2016
  • 8/2015
  • 7/2015
  • 6/2015
  • 5/2015
  • kesäextra/2015
  • 4/2015
  • 3/2015
  • 2/2015
  • 1/2015
  • 8/2014
  • 7/2014
  • 6/2014
  • 5/2014
  • 4/2014
  • 3/2014
  • 2/2014
  • 1/2014
  • 9/2013
  • 8/2013
  • 7/2013
  • 6/2013
  • 5/2013
  • 4/2013
  • 3/2013
  • 2/2013
  • 1/2013
  • 10/2012
  • 9/2012
  • 8/2012
  • 7/2012
  • 6/2012
  • 5/2012
  • 4 (drupa-liitelehti)/2012
  • 4/2012
  • 3/2012
  • 2/2012
  • 1/2012
  • 4/2011
  • 3/2011
  • 2/2011
  • 1/2011