Lehtiluukku.fi
EtusivuLehdetOma luukkuOstoskoriInfo
 
 
Lehdet »   Aiheet » Et ole kirjautunut sisään
 
 
 
Etusivu » Lehdet » Print&Media
Print&Media

Print&Media

Print&Media on Suomen johtava graafisen viestinnän media. Lehti syntyi syyskuussa 2011, kun AGI- ja Painomaailma-lehdet yhdistyivät. Print&Media on myös Graafinen Teollisuus ry:n jäsenlehti. Print&Media esittelee säännöllisesti graafisen viestinnän tuoreimpia trendejä, ilmiöitä, henkilöitä ja teknologioita. Jokaisen numeron alta löydät kyseisen lehden sisällysluettelon.

www.pmlehti.fi

Kustantaja:
Print&Media Publishing Oy


Print&Media 4/2018

Esikatselu Lue tilaajatunnuksella
Lisää ostoskoriinIrtonumero:
9,00€
Lisää ostoskoriinMääräaikaistilaus 12 kk:
72,00€

Haluan sähköpostitse tiedon, kun uusi numero ilmestyy

Tässä numerossa:


PÄÄKIRJOITUS
5 Luovuutta voi oppia
Jarkko Hakola pohtii luovuuden metsästämistä aikuisiällä. Sen löytämiseen löytyy keinoja.

AJANKOHTAISTA
8 Toukokuun uutiskatsaus
Mitä kuultiin Xeroxin isossa Partner Forum -tilaisuudessa. Entä mitkä tuotteet saivat himoitut EDP-palkinnot?

ILKAN EVANKELIUMI
14 Myynti kuuluu kaikille!
Kaikki eivät ole hyviä kaikessa, mutta myynti koskettaa yrityksen jokaista työntekijää. Ilkka Mattila kertoo perusperiaatteet toimivasta organisaatiosta.

CASE 1: LEAN
16 Virtaus
Otavan Kirjapaino tavoittelee lean-menetelmien avulla töiden sujuvampaa etenemistä eli virtausta.

CASE 2: TUOTANNON AUTOMAATIO
20 Missä mennään?
Tuotanto tai laajemminkin liiketoiminta automatisoituu alalla kuin alalla. Haastattelimme neljää erilaista painotuotannon yritystä.

CASE 3: JOUSTOPAKKAUKSET
24 Joustavaa pakkaamista Joustopakkaukset ovat kuluttajalle käteviä ja pakkaajalle taloudellisia. Niitä käytetään yhä enemmän erityisesti elintarvikkeissa.

CASE 4: TYÖNKULKU
28 Ongelmia työnkulussa?
Työnkulku ajatellaan monessa yrityksessä liian suppeasti. Ajattele yrityksesi kaikkia prosesseja, ei vain tuotantoa.

CASE 5: BREWCATS
30 Kännissä ja läpällä
Brewcats panee olutta, mutta ei ole panimo. Toiminta perustuu markkinointiin, mutta markkinointibudjetti on ohut kuin kengännauha.

CASE 6: ARILYN
34 Onko AR seuraava massamedia?
Joko AR on koko kansan teknologiaa ja miten suomalainen yritys aikoo taklata amerikkalaiset teknologiajätit jaloistaan?

CASE 7: MUOVITTOMUUS
36 Kerää, kierrätä ja korvaa
Mitä "ilkeälle" muoville pitäisi tehdä? Asiaan etsivät ratkaisua VTT:n Ali Harlin ja Kotkamillsin Markku Hämäläinen.

CASE 8: DIGIARENA HELSINKI
42 Digihikeä Messukeskuksessa
Onko kaikki markkinointi kohta digitaalista? Messukeskuksessa järjestetty DigiArenaHelsinki tarjoili uudenlaisia työkaluja ja näkökulmia.

MESSURAPORTTI
45 Sisustus-Fespa
Berliinin Fespa-messut eivät tuoneet mitään mullistavaa uutta, mutta trendejä sitäkin enemmän. Yksi niistä oli sisustus. Tsekkaa myös messujen 10 löytöä.


Tuoreemmat numerot:


2018




Aikaisemmat numerot:


2018




2017




2016




2015




2014




2013




2012




2011







Etusivu  |  Rekisteröidy |  Tietoja palvelusta |  Asiakaspalvelu |  Käyttöehdot

© 2008-2017 ePaper Finland Oy - Kaikki oikeudet pidätetään

 

  Lehtiluukku Lite iPadille ja iPhonelle

Lehtiluukku Player Androidille

Lue nyt Lehtiluukun lehtiä myös Windows 8 -mobiililaitteilla!



Käyttäjätunnus:

Salasana:

Salasana unohtunut?

Tervetuloa Lehtiluukkuun!

Lehtiluukku tarjoaa tutut aikakauslehdet ja julkaisut digitaalisina näköisversioina, joiden lukeminen on helppoa missä ja milloin tahansa.


Hae kaikista lehdistä: