Esikatselu

03/2018

AutoSound Technical Magazine

03/2018

Huom! Valittuna on arkistonumero. Uusin ilmestynyt numero on Arkisto/2022
  •  
    140 kpl määräaikainen digitilaus + arkisto 9,90 €
  •  
    Irtonumero 11,50 2,90 €
  •  
    Aktivoi tilaajatunnus
Tilaus alkaa uusimmasta julkaistusta numerosta Arkisto/2022.
  • Tässä numerossa
  • Tietoa lehdestä
Kevään 2018 kolmannessa numerossa keskitymme autoesittelyihin. Mukana on laajat esittelyt kolmesta äärimmäisen laadukkaasta soundiautoista, joista kaksi saalisti mukaansa myös EM-pokaalit vastikään Itävallassa pidetyistä autohifin Euroopan mestaruuskilpailuista. Lisäksi mukana on esittely huippu-upeasta mopoautosta sekä mm. mittava raporttikokonaisuus autohifin EM-kisoista.

YRITYSESITTELY

Hyvällä otteella ja nuoruuden innolla!
Yritysesittelyssä: Powerline Audio Oy
Ville "Vikki" Partala on noussut kolmen viime vuoden aikana täydestä tuntemattomuudesta yhdeksi kotimaisen autohifiskenen keskeisimmistä hahmoista. Nuorimies on paitsi ehtinyt saavuttaa jo lajin kilpakentillä vähintäänkin kohtuullista menestystä, perustanut myös oman maahantuontiyrityksen, jonka valikoimiin kuuluvat mm. Alphard Groupin tuotteet. Poikkesimme Muuramessa ottamassa selvää millainen kaveri tämä Vikki on miehiään.

RAPORTTI

EMMA Eurofinaalit kolmen silmä- ja korvaparin tarkastelemana!
Raportti: Autohifin EM-finaalikilpailut Salzburgissa Itävallassa 23.-25.3.2018
SM-kisakausi 2017 on lusittu ja muutama kuukausi valmistauduttu kauden loppuhuipentumaan. EMMA Euroopan finaalit järjestettiin Salzburgissa Itävallassa 23.-25.3.2018, eli jo perinteeksi muodostuneesti vasta varsinaisen kisakauden jälkeisenä keväänä. Suomesta mittelöön lähti suoralla tai epäsuoralla osallistumisoikeudella kymmenen kisaajaa, joilla oli yhteensä 12 kilpailusuoritusta. Mitä kaikkea jännää matkalla tapahtui ja mitenkä palkintojenjaossa kävi ja pääsivätkö kaikki takaisin, siitä kerromme seuraavissa massiivisissa matkaraporteissa! Yli 20-sivuisen reissukertomuksen teille tarjoaa SQ-henkinen kisaaja, äänenpaineorientoitunut kisaturisti sekä kisatoimiston täti.

AUTOESITTELYT

Sunnuntaisin rakennettu mestariteos!
Esittelyssä: Joni Hirvosen Mercedes-Benz "R-eference" 320 CDi '06
"Ikä tuo varmuutta ja kokemusta", toteaa Hirvosen Joni, jota haastattelimme AutoSoundin autoesittelyyn viimeksi kesällä 2015. Tuolloin esittelyssä oli Euroopan mestaruuden voittanut Renault Megane. Tällä kertaa esittelemämme R-sarjan Mercedes-Benz tuli vastikään pidetyissä EM-finaaleissa luokassaan toiseksi, mutta nousee soundiensa puolesta Jonin rakentamien autojen ykköspaikalle. Ja melko varmasti myös maamme tämän hetken kovimmaksi soundiautoksi.

Dippainssin taidonnäyte!
Esittelyssä: Teemu Ekolan BMW E60 2.0 '06
Teemu Ekolan autohifiharrastus eteni kilpailutasolle saakka vasta pari vuotta sitten. Tämän jälkeen kehitys on ollut melkoista nousukiitoa. Viime syksynä mies pokkasi SM-finaaleista oman luokkansa 2. sijan, ja vastikään Itävallan Salzburgissa pidetyistä lajin EM-mittelöistä irtosi hallittu voitto peräti 14 kilpailijaa keränneestä SQ S-Cat 4000 € -luokasta.

Yhdeksän voiton suora!
Esittelyssä: Miikka Gröhnin VW Golf IV 1.9 TDi '03
Miikka Gröhn osallistui EMMA Finlandin kilpailuihin ensimmäisen kerran kaudella 2017. Mies kiersi läpi joka ikisen osakilpailun, voittaen niistä jokaisen. Sama tahti jatkui myös finaaleissa ja mukaan tarttui komean kauden päätteeksi yhdeksäntenä peräkkäisenä voittona Suomenmestaruuspokaali. Näin rakennetaan voittoisa laitteisto järkevällä vaivalla ja järkevin kustannuksin - kannattaa ottaa oppia!

Melkein kuin oikea pikkuauto!
Esittelyssä: Venni Partalan Casalini M14 Sport '15 mopoauto
Casalini M14 Sport on hieman tuntemattomampi mopoautomalli. Kyseessä on todella huikealla varustetasolla ja peräti 635-kuutioisella koneella ruuditettu laite, joka näyttää ulkoa ja sisältä melkein jo oikealta pikkuautolta. Tässä Deaf Boncen Machete-tuotesarjan esittelyautonakin toimivassa yksilössä tosinkin on sen verran kovassa iskussa oleva äänentoisto, että suurin osa henkilöautoista jää toiseksi.

TIETOA

Kohti autohifin EM-kilpailuja! Osa 3.
Tässä kohtaa projekti eteni (pakosta) nopeammin kuin ehti taltioida mukaan. Tabletit ovat kovaa vauhtia yleistymässä autokäytössä. Paneudutaan siis tässä rakennussarjan väliosassa enemmän tabletin käyttöön autossa ohjelmalähteenä. Pohditaan valintaprosessia, mahdollisuuksia, asennusta, muun laitteiston vaatimuksia sekä itse käyttöä.

VAKIOPALSTAT

- Pääkirjoitus
- EMMA Finland tiedottaa
- Tuoteuutiset
- Kuukauden kuunneltavimmat
- Tulossa seuraavassa numerossa
AutoSound-lehden julkaiseminen on lopetettu, mutta AutoSound-lehden yli 140 numeron ja 10.000 sivun lehtiarkisto on siis edelleen ostettavissa ja luettavissa yksittäisinä lehtinä.

TOISAALTA NYT KANNATTAA OSTAA KOKO LEHTIARKISTON LUKUOIKEUS!
AutoSound-lehden lehtiarkisto sisältää 140 lehteä ja yli 10.000 sivua.
Paljon tietoa ja taitoa - Edelleen, ja aina ajankohtaista asiaa. Myös testejä, vertailuja, autoesittelyjä, tee-se-itse-juttuja, subbarikotelon suunnittelua, jakarilaskentaa, virtajärjestelmiä, autohifin historiaa ja vaikka mitä vuosien varrelta.
Ja tietenkin ARSKAN seikkailut ja PALJON MUUTA...

NYT KOKO LEHTIARKISTO SIIS VAIN 9,90 ¤!
LUE JA VIISASTU!

Osta koko arkiston lukuoikeus seuraavasti:
Valitse ensin "Tee tilaus tai aktivoi tilaajatunnus"
Valitsemalla seuraavaksi "140 kpl määräaikainen digitilaus + arkisto 9,90 e".
Tämä tilaus sisältää siis KAIKKI ilmestyneet numerot. Uusia numeroita ei ilmesty.

Lehti ilmestyi vuodesta 1998 aina vuoden 2022 loppuun. Viimeinen julkaistu numero oli 4/2022.

AutoSound-lehti oli Suomen ainoa autoäänentoiston erikoislehti. Sisältönä aihealueen tietoa, teoriaa ja taitoa, kattavat vertailutestit, laitekokeilut, tuoteuutiset, autoesittelyt, kuunteluarviot, testilevyesittelyt, alan tiukimmat teoriajutut, monipuoliset rakennusartikkelit sekä raportit autohifialan tapahtumista ja kilpailuista. Lehdessä asiaa myös tuningista kiinnostuneille, sillä ovathan hyvät äänentoistolaitteet ja asennustekniikoiden hallitseminen oleellinen osa autonrakentelua.

Lisätietoja lehdestä: www.autosound.fi

Arkistonumerot

  • Arkisto/2022
  • 4/2022
  • 3/2022
  • 2/2022
  • 1/2022
2021
  • 05-06/2021
  • 04/2021
  • 03/2021
  • 02/2021
  • 01/2021
2020
  • 06/2020
  • 05/2020
  • 04/2020
  • 03/2020
  • 02/2020
  • 01/2020
2019
  • 06/2019
  • 05/2019
  • 04/2019
  • 03/2019
  • 02/2019
  • 01/2019
2018
  • 07-08/2018
  • 06/2018
  • 04-05/2018
  • 03/2018
  • 02/2018
  • 01/2018
2017
  • 7-8/2017
  • 06/2017
  • 04-05/2017
  • 03/2017
  • 02/2017
  • 01/2017
2016
  • 06/2016
  • 05/2016
  • 03-04/2016
  • 02/2016
  • 1/2016
2015
  • 7-8/2015
  • 6/2015
  • 4-5/2015
  • 3/2015
  • 2/2015
  • 1/2015
2014
  • 7-8/2014
  • 6/2014
  • 4-5/2014
  • 3/2014
  • 2/2014
  • 1/2014
2013
  • 7/2013
  • 6/2013
  • 4-5/2013
  • 3/2013
  • 2/2013
  • 1/2013
2012
  • 7-8/2012
  • 6/2012
  • 4-5/2012
  • 3/2012
  • 2/2012
  • 1/2012
2011
  • 7-8/2011
  • 6/2011
  • 4-5/2011
  • 3/2011
  • 2/2011
  • 1/2011
2010
  • 6/2010
  • 4-5/2010
  • 3/2010
  • 2/2010
  • 1/2010
2009
  • 6/2009
  • 5/2009
  • 3/2009
  • 2/2009
  • 1/2009
2008
  • 7-8/2008
  • 6/2008
  • 5/2008
  • 3-4/2008
  • 2/2008
  • 1/2008
2007
  • 7-8/2007
  • 6/2007
  • 5/2007
  • 3-4/2007
  • 2/2007
  • 1/2007
2006
  • 7-8/2006
  • 4-5/2006
  • 2/2006
  • 1/2006
2005
  • SE/2005
  • 6-7/2005
  • 5/2005
  • 4/2005
  • 3/2005
  • 2/2005
  • 1/2005
2004
  • 6-7/2004
  • 5/2004
  • 4/2004
  • 3/2004
  • 2/2004
  • 1/2004
2003
  • 6-7/2003
  • 5/2003
  • 4/2003
  • 3/2003
  • 2/2003
  • 1/2003
2002
  • 6/2002
  • 5/2002
  • 4/2002
  • 3/2002
  • 2/2002
  • 1/2002
2001
  • 6/2001
  • 5/2001
  • 4/2001
  • 3/2001
  • 2/2001
  • 1/2001
2000
  • 6/2000
  • 5/2000
  • 4/2000
  • 3/2000
  • 2/2000
  • 1/2000
1999
  • 6/1999
  • 5/1999
  • 4/1999
  • 3/1999
  • 2/1999
  • 1/1999
1998
  • SE/1998