Print&Media

7/2012

Huom! Valittuna on arkistonumero. Uusin ilmestynyt numero on 1/2024
  •  
    12 kk jatkuva digitilaus 72,00 €Uutta
  •  
    12 kk määräaikainen digitilaus 80,00 €
  •  
    Irtonumero 9,00 5,00 €
  •  
    Aktivoi tilaajatunnus
Tilaus alkaa uusimmasta julkaistusta numerosta 1/2024.
  • Tässä numerossa
  • Tietoa lehdestä
MARKKINOINTI
18 Amerikkalaista printtisuoraa
Ten Thousand Villages -ketju hyödyntää painotuotteiden verkkotilausjärjestelmää, joka antaa kauppiaille mahdollisuuden luoda omat suorakampanjat.

HENKILÖ
20 Maija Olkkonen-Seppo
Pakkaussuunnittelija Maija Olkkonen-Seppo perusti kollegansa kanssa Packdesign ID Oy:n nelisen vuotta sitten. Yritys on kasvanut tasaisen hyvää vauhtia naisenergian ja luovan intohimon voimin.

TEEMA: PAKKAUS
24 Erityinen tarina Skotlannista
Tullis Russell on laatukartonkien valmistaja Skotlannista. 203-vuotiaalla veteraanilla on hyvin erilainen ja mielenkiintoinen liiketoimintamalli, esimerkiksi pohjoismaisiin kilpailijoihin verrattuna.

TEEMA: PAKKAUS
35 Digitaalinen pakkauspainaminen
Drupaa ei perinteisesti ole pidetty pakkauspainamisen tapahtumana, mutta monet siellä esillä olleista digitaalisista painokoneista oli selvästi suunnattu pakkauksiin.

ILMIÖ
40 Suurkuvan neljä suuntaa
Ilma, tuli, maa ja vesi ovat tunnetut neljä elementtiä. Mitkä ovat neljä elementtiä, kun puhutaan suurkuvatuotannon tulevaisuudesta? Asiaa pohtimassa viisi kotimaista asiantuntijaa.

HAASTATTELU
48 Laitevalmistajan suusta
Ronen Zioni on hallinnut tasan vuoden yhtä graafisen alan merkittävintä positiota. Hän vetää HP:n graafisten ratkaisujen liiketoimintoja.

TESTI
59 Durst Omega 1
Vaikka Durst Omega 1 -tulostimen hinta on kilpailijoihin nähden kova, on neliömetrihinta edullinen ja tulostuslaatu hyvä.

VAKIOT
7 Pääkirjoitus
8 Ajankohtaista
50 Alalla tapahtuu
54 Markkinapaikka
62 Kolumni – Andrew Tribute
64 Vaihtuva kolumni – Pentti Viluksela
66 Seuraavassa numerossa
Print&Media on Suomen johtava graafisen ja visuaalisen viestinnän ammattimedia. Kuusi kertaa vuodessa ilmestyvästä Print&Media-lehdestä saat runsaasti tietoa graafisen ja visuaalisen viestinnän alalta sekä pakkausalalta. Esittelemme uusia trendejä ja ilmiöitä sekä seuraamme teknologista kehitystä. Lehdestämme löydät myös tuoreimmat uutiset, henkilö- ja asiantuntijahaastattelut sekä paljon muuta!

Lukijoitamme ovat painot, mainostoimistot, graafiset suunnittelijat, painotuotteita ostavat brändit, visuaalisen viestinnän parissa työskentelevät ammattilaiset sekä graafisen alan laitetoimittajat ja oppilaitokset.

Voit ostaa minkä tahansa arkistossa näkyvän Print&Media-lehden näköislehden. Jokaisen numeron alta löydät kyseisen lehden sisällysluettelon.

Lehti syntyi syyskuussa 2011, kun AGI- ja Painomaailma-lehdet yhdistyivät. Print&Media on myös Graafinen Teollisuus ry:n jäsenlehti sekä Aikakausmedian jäsen.

www.pmlehti.fi

Arkistonumerot

  • 1/2024
  • 6/2023
  • 5/2023
  • 4/2023
  • 3/2023
  • 2/2023
  • 1/2023
  • 6/2022
  • 5/2022
  • 4/2022
  • 3/2022
  • 2/2022
  • 1/2022
  • 7-8/2021
  • 6/2021
  • 5/2021
  • 4/2021
  • 3/2021
  • 2/2021
  • 1/2021
  • 8/2020
  • 7/2020
  • 5-6/2020
  • 3-4/2020
  • 2/2020
  • 1/2020
  • 8/2019
  • 7/2019
  • 6/2019
  • 5/2019
  • 4/2019
  • 3/2019
  • 2/2019
  • 1/2019
  • 8/2018
  • 7/2018
  • 6/2018
  • 5/2018
  • 4/2018
  • 3/2018
  • 2/2018
  • 1/2018
  • 8/2017
  • 7/2017
  • 6/2017
  • 5/2017
  • 4/2017
  • 3/2017
  • 2/2017
  • 1/2017
  • 8/2016
  • 7/2016
  • 6/2016
  • 5/2016
  • kesäextra/2016
  • 4/2016
  • 3/2016
  • 2/2016
  • 1/2016
  • 8/2015
  • 7/2015
  • 6/2015
  • 5/2015
  • kesäextra/2015
  • 4/2015
  • 3/2015
  • 2/2015
  • 1/2015
  • 8/2014
  • 7/2014
  • 6/2014
  • 5/2014
  • 4/2014
  • 3/2014
  • 2/2014
  • 1/2014
  • 9/2013
  • 8/2013
  • 7/2013
  • 6/2013
  • 5/2013
  • 4/2013
  • 3/2013
  • 2/2013
  • 1/2013
  • 10/2012
  • 9/2012
  • 8/2012
  • 7/2012
  • 6/2012
  • 5/2012
  • 4 (drupa-liitelehti)/2012
  • 4/2012
  • 3/2012
  • 2/2012
  • 1/2012
  • 4/2011
  • 3/2011
  • 2/2011
  • 1/2011