Print&Media

5/2012

Huom! Valittuna on arkistonumero. Uusin ilmestynyt numero on 1/2024
  •  
    12 kk jatkuva digitilaus 72,00 €Uutta
  •  
    12 kk määräaikainen digitilaus 80,00 €
  •  
    Irtonumero 9,00 5,00 €
  •  
    Aktivoi tilaajatunnus
Tilaus alkaa uusimmasta julkaistusta numerosta 1/2024.
  • Tässä numerossa
  • Tietoa lehdestä
OHJELMISTO
16 Vuosituhannen tärkein CS-päivitys?
Adoben tuore CS6-päivitys ja Adobe Creative Cloud lienee yhtiön suurin ja tärkein julkistus tällä vuosituhannella.

HENKILÖ
18 Voitto Savolainen
Suomen suurin graafisen teollisuuden maahantuojayritys KTA-Yhtiöt on valinnut toimitusjohtajakseen Voitto Savolaisen. Haastattelussa myös Gustaf Diesen.

TEEMA: DRUPA-RAPORTTI
22 B2 puhutti Düsseldorfissa
Maailman suurin graafisen alan messutapahtuma Drupa houkutteli Düsseldorfin messuhalleihin yli 300 000 kävijää. Yhdeksi puheenaiheista nousi digitaalinen B2.

TEEMA: DRUPA-RAPORTTI
26 Kuvia ja tunnelmia messuilta
Tuttuja naamoja, tukku lanseerauksia ja digitaalisuutta melkein kaikilla osastoilla.

TEEMA: DRUPA-RAPORTTI
41 Nestetoonerikoneiden vallankumous Andy Tributen analyysi uusista nestetoonerikoneista. Tribute uskoo niiden tuovan digitaaliseen painamiseen uuden ulottuvuuden.

ILMIÖ
44 Onko W2P avain kannattavuuteen?
Web-to-Print tuntuu olevan alan lämmin keskustelunaihe. Tuntuu kuitenkin, että käsitteen sisältö on melkein yhtä moninainen kuin tarjoajien määrä.

MARKKINOINTI
48 Energiayhtiön suorakampanja
Energiayhtiö Scottish Powerin monikanavakampanja
kasvatti sekä asiakkaiden määrää että uskollisuutta.

TESTI
59 Vastakkain kolme ammattimonitoria
Korkealaatuiset taustavalaistut LED-näytöt eivät ole ottaneet tuulta purjeidensa alle ennakoidusti. Mukana ovat enää Eizo, NEC ja Quato.

VAKIOT
7 Pääkirjoitus
8 Ajankohtaista
51 Alalla tapahtuu
54 Markkinapaikka
62 Kolumni – Andrew Tribute
64 Vaihtuva kolumni – Jari Perko
66 Seuraavassa numerossa
Print&Media on Suomen johtava graafisen ja visuaalisen viestinnän ammattimedia. Kuusi kertaa vuodessa ilmestyvästä Print&Media-lehdestä saat runsaasti tietoa graafisen ja visuaalisen viestinnän alalta sekä pakkausalalta. Esittelemme uusia trendejä ja ilmiöitä sekä seuraamme teknologista kehitystä. Lehdestämme löydät myös tuoreimmat uutiset, henkilö- ja asiantuntijahaastattelut sekä paljon muuta!

Lukijoitamme ovat painot, mainostoimistot, graafiset suunnittelijat, painotuotteita ostavat brändit, visuaalisen viestinnän parissa työskentelevät ammattilaiset sekä graafisen alan laitetoimittajat ja oppilaitokset.

Voit ostaa minkä tahansa arkistossa näkyvän Print&Media-lehden näköislehden. Jokaisen numeron alta löydät kyseisen lehden sisällysluettelon.

Lehti syntyi syyskuussa 2011, kun AGI- ja Painomaailma-lehdet yhdistyivät. Print&Media on myös Graafinen Teollisuus ry:n jäsenlehti sekä Aikakausmedian jäsen.

www.pmlehti.fi

Arkistonumerot

  • 1/2024
  • 6/2023
  • 5/2023
  • 4/2023
  • 3/2023
  • 2/2023
  • 1/2023
  • 6/2022
  • 5/2022
  • 4/2022
  • 3/2022
  • 2/2022
  • 1/2022
  • 7-8/2021
  • 6/2021
  • 5/2021
  • 4/2021
  • 3/2021
  • 2/2021
  • 1/2021
  • 8/2020
  • 7/2020
  • 5-6/2020
  • 3-4/2020
  • 2/2020
  • 1/2020
  • 8/2019
  • 7/2019
  • 6/2019
  • 5/2019
  • 4/2019
  • 3/2019
  • 2/2019
  • 1/2019
  • 8/2018
  • 7/2018
  • 6/2018
  • 5/2018
  • 4/2018
  • 3/2018
  • 2/2018
  • 1/2018
  • 8/2017
  • 7/2017
  • 6/2017
  • 5/2017
  • 4/2017
  • 3/2017
  • 2/2017
  • 1/2017
  • 8/2016
  • 7/2016
  • 6/2016
  • 5/2016
  • kesäextra/2016
  • 4/2016
  • 3/2016
  • 2/2016
  • 1/2016
  • 8/2015
  • 7/2015
  • 6/2015
  • 5/2015
  • kesäextra/2015
  • 4/2015
  • 3/2015
  • 2/2015
  • 1/2015
  • 8/2014
  • 7/2014
  • 6/2014
  • 5/2014
  • 4/2014
  • 3/2014
  • 2/2014
  • 1/2014
  • 9/2013
  • 8/2013
  • 7/2013
  • 6/2013
  • 5/2013
  • 4/2013
  • 3/2013
  • 2/2013
  • 1/2013
  • 10/2012
  • 9/2012
  • 8/2012
  • 7/2012
  • 6/2012
  • 5/2012
  • 4 (drupa-liitelehti)/2012
  • 4/2012
  • 3/2012
  • 2/2012
  • 1/2012
  • 4/2011
  • 3/2011
  • 2/2011
  • 1/2011