Tuning.fi

8/2013

Huom! Valittuna on arkistonumero. Uusin ilmestynyt numero on 08/2017
  •  
    8 kpl määräaikainen digitilaus 71,90 39,90 €
  •  
    Irtonumero 8,50 4,90 €
Tilaus alkaa uusimmasta julkaistusta numerosta 08/2017.
  • Tässä numerossa
  • Tietoa lehdestä
AUTOT

Mitsubishi Evo 9 ’06
Eero Kallioniemen Evo on jalostunut vuosi vuodelta. Nykyasusta on vaikea löytää mitään parannettavaa.

Porsche 911 Carrera ’90
Kun Rotiformin omistaja päättää toteuttaa lapsuudenhaaveensa, ei lopputulos takuulla sulaudu massaan.

BMW 328i Touring ’96
Farkku-Bemari kaikilla mausteilla Hemu Valtosen tapaan. Ilmajouset, vaalea nahka, M-korisarja ja asialliset stereot. Nam!

Nissan Skyline GT-R ’90
Rasse Ruokosen Skylinellä on jahdattu kovia kierrosaikoja jo 90-luvulla Japanissa. Nyt auto on taas asian ytimessä.

Volkswagen Jetta ’82
Toni Järvenpää rakensi ensimmäisen sukupolven Jetastaan asenteikkaan harrasteauton kantteja kunnioittaen.

Toyota Corolla Levin ’84
Miikka Juuselan arkinen käyttöauto muuttui vasten tarkoitusta näyttelykuntoiseksi luisupeliksi.

Audi S4 ’98
Ville Vuoren herkullisen tyylikäs S4 tunnustaa Los Angeles Lakersin värejä.

Honda Del Sol ’93
Pieni suuri auto. Joni Holmin Del Sol on isolla egolla varustettu päivänsäde.

TAPAHTUMAT

HTG CustomShow
Tallinnan Saku Suurhalliin koottu kattaus osoitti, että lahden toisella puolen tsempataan vuosi vuodelta.

West Coast Motor Show
Vanha veturitehdas toimi tyylikkäänä areenana parin vuoden tauolta palanneelle ruotsalaisnäyttelylle.

Lappeenrannan mailin ajot
Lappeenrannan lentokentällä mentiin kovaa ja rikottiin ennätyksiä.

Radalle.com Finals
Ahveniston moottoriradalla vietettyyn kauden päätökseen osallistui kosolti komeaa kalustoa.

X-treme Car Show
Tampereen Messukeskukseen muuttanut X-treme Car Show kokosi tuningväen kauden päättäjäisiin.

ARTIKKELIT

Näin korjataan lasikuituosia
Hidastetöyssyt ja muut vastaavat haasteet koituvat harmillisen monesti kuituosien kohtaloksi. Kerromme, kuinka korjaat vauriot itse.

Clockhill Customs
Kellomäen kustompaja tuottaa harrasteautoja nykyään yritystoiminnan muodossa.

Evo-projekti, osa 10
Akin Evon moottorivaurion syy löytyi, ja uusi moottorikin on jo koottu.

VAKIOT

Lyhyesti
Alan kuulumisia meiltä ja muualta.

Viileet vehkeet
Viimeisimmät vimpaimet mm. kotitiskijukille ja kaappikommandoille.

Uudet releet
Uutuusrelettä niin klassikoihin kuin bräniköihinkin.
Tuningissa pieni ei ole kaunista, siksi pyrimme olemaan adjektiiveja säästämättä viihdyttävin, suurin, äänekkäin, seksikkäin, nopein, räväkin ja paras tuningalan lehti! Tuning.fi esittelee upeimmat autot, parhaat tapahtumat ja kuumimmat kissat. Tee-se-itse -jutut, testit ja projektipäiväkirjat neuvovat oman auton rakentelussa.

Lehti ilmestyy 9 kertaa vuodessa.

Tuning.fi

Arkistonumerot

  • 08/2017
  • 07/2017
  • 06/2017
  • 05/2017
  • 04/2017
  • 03/2017
  • 02/2017
  • 01/2017
  • 08/2016
  • 07/2016
  • 06/2016
  • 05/2016
  • 04/2016
  • 03/2016
  • 02/2016
  • 1/2016
  • 8/2015
  • 7/2015
  • 6/2015
  • 5/2015
  • 4/2015
  • 3/2015
  • 2/2015
  • 1/2015
  • 8/2014
  • 7/2014
  • 6/2014
  • 5/2014
  • 4/2014
  • 3/2014
  • 2/2014
  • 1/2014
  • 9/2013
  • 8/2013
  • 7/2013
  • 6/2013
  • 5/2013
  • 4/2013
  • 3/2013
  • 2/2013
  • 1/2013
  • 9/2012
  • 8/2012
  • 7/2012
  • 6/2012
  • 5/2012
  • 4/2012
  • 3/2012
  • 2/2012
  • 1/2012
  • 9/2011
  • 8/2011
  • 7/2011
  • 6/2011
  • 5/2011
  • 4/2011
  • 3/2011
  • 2/2011
  • 1/2011
  • 9/2010
  • 8/2010
  • 7/2010
  • 6/2010
  • 5/2010
  • 4/2010
  • 3/2010
  • 2/2010
  • 1/2010
  • 9/2009
  • 8/2009
  • 7/2009
  • 6/2009
  • 5/2009
  • 4/2009
  • 3/2009
  • 2/2009
  • 1/2009
  • 8/2008
  • 7/2008
  • 6/2008
  • 5/2008
  • 4/2008
  • 3/2008
  • 2/2008
  • 1/2008